aryx Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jeg har en delebil ståendes, så om noen trenger noen deler før jeg vraker den, så har de sjansen nå... Det sitter en 1.6l 105 hk motor i den, motor og gir skal være ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Er det ok framstoler i den? Bilde? Hvor står bilen? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Hot Rod Er det ok framstoler i den? Bilde? Hvor står bilen? Stolene er solgt, men det er mulig jeg kan få tak i noen snart, en kamerat av meg fikk en trøkk på siden av bilen, så den skal bli solgt i deler. Skal prøve å få tatt noen bilder, men det kan ta litt, skal kanskje til trøndelag til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zebcrusaders Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Er på jak tetter diff og akslinger fra en 260 til min Triumph Spitfire. Ring hvis du skal selge disse løst. Håvard Guttormsen 95085158 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by zebcrusaders Er på jak tetter diff og akslinger fra en 260 til min Triumph Spitfire. Ring hvis du skal selge disse løst. Håvard Guttormsen 95085158 Bilen er solgt, Fra en 260? Tenker du på Zen min? Den selges hel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BEHIND-YOU Skrevet November 18, 2003 Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Har du fortsatt 205'en? skulle gjerne hatt litt ting av den viss du har den.. en front fanger, bakfanger og motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2003 Jeg har den fortsatt, men den er antagligvis solgt, har ikke hørt noe fra han enda, men han skulle komme å hente den denne uken. Hvis han ikke kommer har jeg frontfanger, og en motor som kanskje må sees litt på, pluggene står ikke i så den må nesten prøves å se om den er iorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Da er bilen ute av mine hender. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg