larand Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Hei.. Har tenkt og kjøpe meg en Corrado g60, bilen er gått 210000km. Men det som stopper meg er at g60èn er ombygd til turbo, og at Turboen er ikke godkjent i vognkort. Men bilen er EU godkjent. Noen som har har en aning va det vil koste og få den godkjent, og va forsikringen ligger på disse bilene?:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 ikke dyr forsikring. selv betaler jeg 2.700 i året. fullt mulig å få godkjent turbooppsett i vognkort. bare se at alt er bra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larand Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 du vil anbefale corrado? er jo noen veldig tøffe biler då:D bruker det og være masse feil med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larand Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 du vil anbefale corrado? er jo noen veldig tøffe biler då:Dbruker det og være masse feil med dem?[/QUOT http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1719778 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ikke dyr forsikring. selv betaler jeg 2.700 i året.fullt mulig å få godkjent turbooppsett i vognkort. bare se at alt er bra. Beklager OT, men 2700? Kun ansvar? Hvilket selskap? Jeg betaler rett i underkant av 10k for min med delkasko hos Gjensidige. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ungdomstillegg på 1000 er borte. 75% bonus i over 5 år. null kasko (for fanden, gammal bil) 2.700 i året. dette er hos gjensidige. hos if skulle de ha 8700 med ungsdomstillegget. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Okei, vel jeg velger å ha delkasko, da det fremdeles er en attraktiv bil (tyveri), + at gamle biler brenner best ;) Når du i tillegg har 75%, mot mine 20(?)% så er det kanskje ikke så rart at det er litt forskjell i prisen... Men Gjensidige er dem jeg har fått desidert beste priser hos! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Turboen som står på den bilen der er altfor liten for en 1.8l. Klarer ikke mye hk av den. Å få ombygget er ikke noe problem så lenge du har papirer. Ta en prat med din lokale trafikkstasjon. Bilen ser forsåvidt grei ut. Løp å kjøp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 er 18år. har delkasko hjå gjensidige og betaler 6700! Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 er 18år. har delkasko hjå gjensidige og betaler 6700! Har du mye prisreduserende ting da? Som alarm og egen garasje? Tror jeg skal ta en telefon til gjensidige en dag og forhandle litt pris gitt! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 min pris på 2700 i året, er med delkasko. trenger ikke kasko på gamle bilen. den blir garantert vraka uansett hvis jeg kræsjer. plukker jeg ut motor og div og setter det i en annen vw istedet. BTW, egen garasje og alarm gir 275,- i reduksjon i året, ække mye. kan ha noe å gjøre med at jeg bor ute på bøgda. Gjensidige var helt klart billigst. De ville ikke ha broderen som kunde da, til 75 %. De hadde ikke troen på at han hadde så redusert pris hos IF. Selv er jeg ikke eldre enn 23 år. Max bonus i over 5 år :spin Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Gjensidige er billigst har jeg også funnet ut. Ser ut som det blir en til Corrado eier her:) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Noen som har en elektrisk vindusheis til passasjer siden liggende? Effektanlegg G60? (ikke simons) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg