speedyracing Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 synes heller du skal bygge om til xeneon lys forran hvite og røde bak lykter som dr s. fårslår hvite felger, tone rutene, polere grundig så skal du se du har en pen bmw stående i gården for halve prisen av det lakkeringa koster ;) Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hmm.. Blir nok lakkering.. Skal jo lakkere selv, så det blir ikke så dyrt.. Så skal jeg ha ha lys soting (toning) helt frem. Så får jeg på GT vingen og diffusoren snart.. Så nærmer jeg meg ferdig utvendig.. Så blir det vel litt forandringer innvendig med tiden... Blir ikke rik i militæret ser dere..! :S Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 tror dette blir bra uansett jeg. liker bilen din dritgodt anyways : ))) Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Takk steffen! ;) Grønnfargen er kanskje ikke så stygg for dere, men jeg HATER den simpelthen.. Ødelegger hele helheten på min store lidenskap.. :p Har bestilt blue pearl lakk og flakes nå! :D Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Blir bra dette ! :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 pen bil og pen farge..bytt til beige skinn interiør..da får du en finere helhet på hele bilen... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik22 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hei Så veldig fin ut;) hvis jeg hadde vært deg hadde jeg lakkert den i cameleon lakk, jeg kjenner en som har en slik en og den vekker oppsikt:D Den type lakk er jo selfølglig dyrere enn en annen standar lakk med feks. perlemor. Hvis det største ønsket er blå ville jeg ha tatt en mørk blå farge ikke for lilla eller svart. Sammtidig ville jeg lagt i perlemor for å fått nyangser i lakken, som er veldig stilig;) En lysere grønn farge også med perlemore er faktisk ganske tøft og svært få om nesten ingen vil ha lik deg da:D Har også noen gode bilder med forslag til farge hvis du er intresert i og se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Kameleonlakk er for showbiler... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Næsj.... Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Har allerede bestilt lakk, så nå er det litt sent..! Gleder meg til å få bort det "grønne" dyret i garasjen.. :p Ellers, er det noen som vet om hvor jeg kan trekke om interiøret for en billig penge? Satte på GT vinge i går!! Ble meget fornøyd. Må bare få tid til å hive på sideskjørta og bakrutesenkeren snart..! Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Borte du hull i bakluka? Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Ellers skal jeg også hellakkere bilen på nyåret, da jeg ikke orker den stygge grønnfargen!! Skal lakke den i en kul blåfarge med candy eller flakes effekt.. Er du fargeblind? Den grønnfargen er langt i fra stygg, mye finere enn jall candy og flakes lakk. Candy og flakes passer bedere show biler og ikke en stillig bmw. Men sånn ellers ser det jo ut som en fin is bil du har kjøpt deg...hold deg unna allt uorginal plastikk og dill dall så kan dette bli veldig bra. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Borte du hull i bakluka? Jepp, måtte bore hull i bakluka..! Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er du fargeblind? Den grønnfargen er langt i fra stygg, mye finere enn jall candy og flakes lakk. Candy og flakes passer bedere show biler og ikke en stillig bmw. Men sånn ellers serdet jo ut som en fin is bil du har kjøpt deg...hold deg unna allt uorginal plastikk og dill dall så kan dette bli veldig bra. Hehe, ja.. :p Neida, men personlig liker ikke jeg fargen, så sånn er den saken.. =) Jada, fikk tak i en grei IS! ;) Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Måtte du bore hull under også. SKal montere vinge selv skjønner du, og der jeg må bore, treffer akkurat i kanten av plata på innsiden av bagasjelokket. hvordan gjorde du det? Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg