Toyota R Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Ikke mobb... Hehe! Jeg vet at focus, spesielt før 2002 har hatt sine feil, men jeg har kjørt 15000km på under 3 mnd nå, og har ikke hørt så mye som en lyd, eneste som irriterer meg er at varsellampa for fare for is på veien piper hver eneste gang jeg skal starte bilen, for den varsler allerede på 4 grader, og det er det jo hele dagen nå for tiden.. Føles hvertfall sånn! Bare en bagatell da.. Men jeg lurer på hva som kan ha skjedd med skolebilen, husk at det er en skolebil da, fått gjennomgå det meste og fått ettermontert en masse dritt som går inn på styring av ABS, ESP, XTC, DSC, LSD, NSB, TNT, ABC og en ting til, mener det er 9 knapper de har.... eller noe;) Får håpe det ikke skjer med meg også da, vil ikke ha noe tull, flaut å stå langs veien liksom! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 det kan vel ikke være noe galt med ellekronikken når bilen ikke kunne bremse vel?? det styres vel ikke av chip'n eller... Kan kanskje få et + poeng pga. dette da, selv om dere var j****g heldige :eek: det kunne fort blitt en tur i en annen bil for å si det sånn :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 også var det dette med å ta opp gamle poster da:P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by Andeeh Fadern har en focus, som til tider sliter hardt med bensinmåleren (står på null). Brodern sin focus sine intrumeneter klikker HELT noen ganger, snurrer og blinker :p Det er da bare morro :p Artigt når radioen bare slo seg på.. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg