carleet Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg har lett lenge men finner ingen konkrete svar på det jeg er ute etter.. om det er noen tråder dere vil at jeg skal lese igjennom så er er det bare å legge inn url. tema er sikkert tatt opp før men finner ingen skikkelige svar. Jeg har breddet en peugeot 106, jeg har snakket med BT om bilen å de er posetive til alt untatt felgene. dette skulle han på BT sjekke opp for meg løpet av uken, så jeg skulle komme tilbake på onsdag fordi da var han tilbake på jobb. bilen min er breddet 7cm forran og bak, de orginale hjulene er 6,5"x15" orginalt, de nye felgene er 8"x17" og det er 2,14% forskjell på rulle omkretsen på dekkene, Org. ET 15 mine felger også ET15 men jeg må ha 20mm spacere som er tuv godkjente fra momo, fikk med tuv papirer på de. går det da ann å få dette inn i vognkortet? det er et sett med compomotive mo6 det er snakk om. kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hei Mener du kan endre sporvidde maks 15mm tilsammen, det vil si 7,5 mm på hver side uten spesiell godkjenning. Skal du over dette må du framlegge dokumentasjon på at sporvidde endringen er tilatt på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg