Remme Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Lurte på om dette gikk? GTI motor i en syncro? Helst en KR da. Må jeg bytte girkasse? Vanskelig bytte? Jeg er ganske blank innen dette emne, så dere får bare ha meg unnskyldt om jeg spør om noe dumt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 du må vel gjøre no miks og triks med manifold om jeg ikke tar helt feil.. men alt går:) http://www.vwsyncro.co.uk/p.asp?p=1%2EHome mener jeg fant no her ett sted for en stund siden! Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Lurte på om dette gikk? GTI motor i en syncro? Helst en KR da.Må jeg bytte girkasse? Vanskelig bytte? Jeg er ganske blank innen dette emne, så dere får bare ha meg unnskyldt om jeg spør om noe dumt... Finnes en som har 1,8 KR 16v syncro på vwaudi-club.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Er jo levert med KR og syncro orginalt, dog har den modellen også g-lader ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Jeg har an 16v syncro. den kan du få kjøpe av meg, selges som dele/prosjekt bil :) påbegynt prosjekt som jeg ikke har tid til å gjøre ferdig. den er til og med godkjent med 16v kr, og har rallye bremser rundt om. originale G60 skjermer med innerskjermer foran. slik den står nå med motor, drivverk, felger,+++ Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GizmoRonimo Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg har an 16v syncro. den kan du få kjøpe av meg, selges som dele/prosjekt bil :) påbegynt prosjekt som jeg ikke har tid til å gjøre ferdig. den er til og med godkjent med 16v kr, og har rallye bremser rundt om. originale G60 skjermer med innerskjermer foran. slik den står nå med motor, drivverk, felger,+++ Stian! Sjekk PM..... Siter '97 Omega B 2.0i '93 Vectra A 1.8i '89 Vectra A 2.0i Jeg bare sier som Ludvig: "Gud velsigne vår herre..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg