_Ford Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 _Ford: Har du testet dette? En kompis av meg prøvde dette, og det ble veldig skjoldete.. ActiveX: Du kan ha alle bakrutene ja. Da er han ikke stødig nok eller har feil vinkling på sprøyta? Evt noe som sitter i sprøyta og ødelegger sprøytebildet. Er jo ikke det letteste og sprøyte klarlakk på ei rute akkurat så skal vel litt trening til. Har han sprøyta mye før da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ford Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Han er lakkerer, men jeg vet ikke hvordan han gjorde det.. Pluss at dette ble gjort for lenge siden, han hadde vel ikke blitt orntlig lakkerer da :p Menmen, om det funker så er det jo kult. Hvordan holder det? Sitter kjempe bra.Må være nøye med rengjøring og passe på at det ikke ligger at noe av vaskemiddelet i porene på ruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Som sagt så var dette med en gang han begynte å lakkere. Virker jo ganske genialt om man bare legger et lyst lag, for da kan jo ikke snuten skylde på at det er solfilm som man må ta av.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Alltid brukt solfilm jeg, og aldri hadd problemer med at den løsner. Men er en fordel å bruke skikkelig film fra bilglass forhandlere. Og passe på å kutte kanten skikkelig bra;) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Alltid brukt solfilm jeg, og aldri hadd problemer med at den løsner. Men er en fordel å bruke skikkelig film fra bilglass forhandlere.Og passe på å kutte kanten skikkelig bra;) Ja, nå kjøpte jeg sot filmen fra en bil rekvisita. Men, skal prøve rådet i å bruke superlim i kantene neste gang jeg tar sot filmen på igjen. :] Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Neglefil og neglelakk er nøkkelen for å få kantene til å sitte. Men torshov og bilteme etc selger bare søppelfolie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 en kammerat spraysota rutene sine, vart helt strøkent! trudde han hadde sota dem med film... så det kan bli fint med sotspray! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Vi blander transparant lakk vi har når vi soter baklykter osv, er ikke helt vanlig klarlakk med liten dash sort i ;) Får hva skal klarlakken få feste i? er jo ikke noe baselakk under eller noe grunning. så har noe spessielt i når vi blander ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg