Gå til innhold

problerm med en nyllig kjøpt subaru impreza GT stasjonsvogn

Ranger emnet


TheKenny

Anbefalte innlegg

Har for noen måneder siden kjøpt meg en subaru impreza GT 2000 modell stasjonsvogn. Som eg byttet turbo på og satt på STI intercooler. Men den har begynnt å "fjuske". Altså henge seg opp på gassen ved rundt 21-2300 omdreininger. Og holder su gassen rundt der, alstå lite pågang på gassen så rister og rister og rister så forsvinner det. Får gang igjen når turboen kommer, men føles som den mangler litt effekt...noen råd og hint? Har byttet luftmassemåler, og plugger og pluggledninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har funnet http://www.imprezadriver.com håper jeg? ;)

Er det du som har den sølvfargede bilen på Tasta, v/Randabergveien?

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmer. Det er meg...holder du til i stavanger du og? I tilfelle hvor?

 

Bor på Varhaug, men er ofte innom Tasta.

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Varhaug, men er ofte innom Tasta.

 

Åja ok...ja likte bilden din;) einaste som irriterte va at eg ska jo lakkere min. Og fargen eg hadde tenkt va koksgrå, men d e jo någe lignende du har så gjerna eg ska ha ann svart? Forresten var inne på iprezadriver.com og klarer ikke å komme meg inn på forumet, når jeg logger meg inn får jeg bare kvit skjerm der det står ingenting. Vet du om noen jeg kan kontate for å få ordnet det problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja ok...ja likte bilden din;) einaste som irriterte va at eg ska jo lakkere min. Og fargen eg hadde tenkt va koksgrå, men d e jo någe lignende du har så gjerna eg ska ha ann svart? Forresten var inne på iprezadriver.com og klarer ikke å komme meg inn på forumet, når jeg logger meg inn får jeg bare kvit skjerm der det står ingenting. Vet du om noen jeg kan kontate for å få ordnet det problemet?

 

Det er jeg som drifter forumet, hehe.

Men forsøk hele adressen, Impreza Drivers Club Norway :: Home

 

Bilen min var svart metallic originalt, men etter opprettingen var det så trist å lakkere bilen i samme farge - så da ble den koksgrå (lånt av Volvo sitt fargekart). Hvit kan bli en spennende farge på Impreza, jeg vurderte BMW Alpinweiss med litt perlemor i.

'06 Subaru Outback 3.0R

'92 Suzuki Bandit GSF 400
x '98 Fireblade '91 Bandit 400 '04 VFR800  '87 FZR100 '84 RG 250 Gamma '10 Mondeo 2.0 TDCi, '01 Leon 1.6 '98 Impreza GT '01 Elise S2 '98 Boxster 2.5 '91 MR2 MKII '91 Civic '84 Prelude

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Det er jeg som drifter forumet, hehe.

Men forsøk hele adressen, Impreza Drivers Club Norway :: Home

 

Bilen min var svart metallic originalt, men etter opprettingen var det så trist å lakkere bilen i samme farge - så da ble den koksgrå (lånt av Volvo sitt fargekart). Hvit kan bli en spennende farge på Impreza, jeg vurderte BMW Alpinweiss med litt perlemor i.

 

Ja kan bli kult mr hvit men er ikke så veldig glad i hvit farge. Liker mer mørke farger Jeg har igjen prøvd å komme meg inn p+å subaru forumet. Går fremdeles ikke:\ merkelig det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår