volvo-r-sport Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hei! Har fått hjem rfactor, men er ett eller annet mong med det. Jeg kommer inn i spillet, men når jeg trøkker på testing elns for å kjøre så avsluttes spillet. Noen som har ideer? Har testa med originalfila, dv patcher osv. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olle0047 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Kjører du da med all cars and tracks?? det pleier å skje med meg når jeg gjør det... Siter Volvo 850 GLT sedan - 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
west racing Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hei. Har dere problemer med rFactor så gå på Racing League Nordic og inn på forumsiden, der er mange hygglige folk, og dere får sikkert den hjelpen dere trenger.:biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg