lroedal Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Slik som denne prosjekttråden, mener du? :) bare å opprette deg en profil på http://www.photobucket.com , der du kan laste opp bilder av din bil. Under bildene du laster opp det ligger kodene du trenger for å få de inn i postene dine her.. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hva skjer med taket ditt? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Skulle det skjedd noe med det da? :p Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 det er jo hvertfal ikke sort? hvofor ikke? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Det er safran :) hvorfor skulle det vært sort? Var matchende felger til bilen tidligere, men forrige eier skulle ha en blodpris for de, så ble ikke. Blir nok lakking av senter i panseret med tiden, samt speilene og felgene når jeg får skaffet nye. Blir med tiden, ble nettop pappa, så har ikke all verdens tid/penger til bil... :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Nei bil er ikke alltid det viktigste, bare nesten :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hehe, sier noe der. ;) blir nok mer på sikt! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Da later det til at det kan bli noen nye, enkle sommerfelger på meg, som forhåpentligvis kan gi litt bedre kjørekomfort enn de gamle. :) ellers er det lite som skjer med bilen for tiden, har montert diskantene og delefiltrene inn i dørene, ellers er det stort sett vedlikehold av litt diverse småtteri. Tenkte å ta meg fri en dag i nær fremtid for å bruke dagen på bilen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Specs på nye hjul :D Felg og dekk.. :) Solgte du de gamle? Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Har ikke solgt de nei, men skulle nesten fått gjort det... :) de nye er på 14", så de gamle dekkene passer ikke. Tenkte jeg skulle legge de ut snart, så kan vi se om det er noen som er interessert. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15738700&sid=xz9sfdwpoqS180234&WT.svl=Link Her er annonsen til felgene, kjøpte de i dag. Så de kommer nok om rundt en uke, tenker jeg. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/214459-rh-cups-selges-billig-pga-kast.html#post2387117 Her er annonsen på de gamle felgene mine. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Bytta du fra 15 til 14 for at det ikke var nok komfort i 15"? :hvaskjera finnes jo ikke dårlig komfort i 15" :p Da skulle du prøvd 185/35-17 :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Ikke noe med komforten å gjøre, er pga. kastet i den ene cup-felgen. Kjedelig å kjøre med i lengden, også er det ikke stort med penger til overs når ungen har fått sitt. :p grunnen til at jeg kjøpte de der var pga. de var billige og at de så ok ut. :) Hadde det ikke stått på pengene hadde det trolig blitt 16" Raze-felger i svart krom, lik de jeg hadde på den gamle bilen min. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Da var ny DVD-spiller montert også, gitt. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg