lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 * Mods: - Dynamix-grill * Nylakkert svart med oransjt tak * ombygd bagasjerom * nedfelt panser * FK-lykter * neon i bagasjerommet * Justerbart FK-senkesett * inductionkit * gaugepod m/ voltmeter og turteller * gamecube * 3,5" loff * fjernet lister * ombygd framfanger * *** Diverse ICE; HU: Dual XDVD8181 Forsterker 1; Soundstream SMA1.700 Forsterker 2; Visteon Seax7 Diskant/Delefilter/Midbass; Morel Elate 6 Mellomtoner; Hertz 100w Spillkonsoll; Gamecube m/ Wavebird Sub; Pioneer TS-W3004SPL Bestemte meg for å rydde litt blant bildene jeg! :) DVD-spilleren min: Setetrekkene mine: Bagasjerommet mitt: Poloen bakfra: Poloen forfra: Poloen fra siden: Akkurat lagt om til sommerdekkene: Ditto: Anlegget slik det så ut tidligere: Poloen, slik den var før kjøp: Inductionkit: Grillen min: Målere i a-stolpen: Gammelt bilde: Vinterdekk, her ser du taket mitt: Taket mitt: Gamlespilleren min: Grill; Bagasjerommet før; Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 kul den der... http://www.clubpolo.co.uk/forum/index.php?showtopic=86386 Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 morro å se fler som bygger lyd i polo.. håper det blir no bilder.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 jøsses.. elate ja ;) kult.. samme som meg det :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Herlig lyd i det settet, hører lyder som er borte i andre høytalere jo :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 stemmer.. så har jeg hybrid ovation 4" og pikkolo diskanter da ;) kjørt på en 4 kanaler røramp og en 2 kanaler røramp ;) hehe.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Hehe, ikke fullt så avansert oppsett jeg da, men det gjør jobben sin :P har morel med de medfølgende diskantene, og bruker delefilteret som er innebygd i spilleren, da det er mer avansert. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 hvilken forsterker kjører du på de? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Kjører de på Visteon'en du ser i bagasjerommet til vanlig, 4x75w rms, 80amp :) men for øyeblikket fungerer ikke Soundstreamen min, så er nødt å bruke firkanalern til å drive suben :( Derfor blir de drevet av spilleren, på 4x35w rms :( alt for lite, settet er vel på 200w rms? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 oi.. ikke helt kurrant å ha de på spillern nei :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Nope :P Er langt bedre forsterker i den spilleren enn i vanlige spillere, men er likevel ALT for lite til et slikt sett. :( Har denne spilleren; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320402 Vet ikke hva som kan feile den du da? Kopler seg ut regelmessig... Går i protect, og slår regelmessig inn i et millisekund, slik at det "dunker" i suben. :( fant ikke noe fiel på den på verksted... Funker til tider da. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 høres litt ut som jordingsfeil da.. ta å legg opp ny + og - rett fra batteriet og sjekk om ting blir bedre da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Var slik i gamle bilen også, og der vet jeg at ledningene stemte :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 joda, men orginalledninger kan ha feil de og :) ville prøvd å legge opp nye kabler først :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 De var ikke originale, de var lagt av meg ;) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg