Sfinx Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Vet ikke helt hvor mange som gjøre det, men det virker som om flesteparten kjører tahoe på vanlig klasse b førerkort? Kan det være tilfelle? Og hvor stor er boten hvis du blir stoppet med denne bilen og har klasse b førerkort? Hehe virker bare som at mange kjører disse bilene på vanlig førerkort. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Denne kan jo nedregistreres til klasse B hvis ønskelig. Den eneste jeg tror må gjøres er å fjærene et fjærblad på hver side bak for å gjøre bilen mykere, og å vise den på biltilsynet selfølgelig. Dette er gratis hvis bilen har vært i Norge i 10 år. Hvis den har vært i Norge i bare 9 år f.eks så koster dette ca 35000 i avgifter til staten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg kjører hvertfall min på lastebil lappen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg