titus41 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Har nå mistet nøkklen min!!! har ikke noe reserve nøkkel, tror nøkkelen datt ut mens jeg måkte snø :( hva kan jeg gjøre mulighet for å få nye nøkkler uten å bytte alt av låser osv ?? !!! trengte bilen sykt nå og nå sliter jeg !!! hell no til kollektiv i morra ! Hjelp :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Er vel ikke så veldig mye annet å gjøre enn å bytte låser gitt. Vet ikke om man kan kode dem om!? Hvis du ikke ønsker å ta kollektivt, så må du nok gå gitt :p Med mindre du er en kløpper på tjuvstarte biler da? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Stikk til Møller, mulig dem kan bestille opp ny nøkkel til deg:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 får håpe sånn nøkkel er billigere enn 2004 mod a3 nøkkel....de koster 1600 hos møller! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 faktisk det morsomte her er at jeg faktisk har to like bukser :) la den ene i vasken og den andre i gangen. seff sjekka jeg den i gangen.. klokka 04.00 tenkte jeg faenn,, gikk ned og sjekka lomma i vasken gjett om nøkkelen var der a haha :) man kan gå til møller og si skiltnummeret sitt / må ha med eier av bilen / den den er registrert på for å få underskrift for godkjent nøkkel. dette gjorde heldigvis ikke jeg :) ps! snakka med en nøkkel mann og han sa det er elektronisk nøkkel i min nøkkel WTF !! eneste elektroniske er jo den knappen som lyser for å finne nøkkel hullet haha... så nå er det bestilt reserve nøkkel <3 Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg har oxo bare en nøkkel til min vw.....for på byggern, der di kopierte nøkkeln min;) men den funka kun i låsen å ikke tenningen;( Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Startsperre saken ligger inni plasthodet på nøkkelen din og er ikke større enn ei lita huepille. Og det å legge om låsene til ny nøkkel er mulig og ikke vanskli for en litt utruset låsesmed. Koster noen kroner, men sånn går det når man mister nøkler. Det generelt ikke no krise å miste nøkler uten om når situasjonen er en krise da :D Ha minst to nøkler til hver bil så er det langt billigere. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 jeg har bare en nøkkel og her i byen skulle de ha 300 for ny nøkkel + 450 for koding...pga startsperre... billigere no annet sted? må jo ha verksted time med bilen pga startsperre.. faen!:P Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 det suger når man bare får en nøkkel fra forige eier da! men ja ting blir nødvendig når man mister den ja.. samma med kamera veske .. det blir plutselig ikke viktig før man mistet kameraet i bakken hhaha. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg