ActiveX Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hei! Jeg har tenkt å gå til innkjøp av en ny god CD spiller. Men siden jeg egentlig ønsker å satse endel på en god spiller, lurer jeg på om åssen speks som finnes idag. Finnes det CD spillere med lagringsmulighet, samt DVD/skjerm tilkoblingsmuligheter? Selv sett endel på Pioneer spillere. Men, vet egentlig ikke hva som er bra innen sånne spillere idag. Budsjettet ligger på under 4,000 kr. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 kan få kjøpe min pioneer p88rs? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
#BMW# Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hallo Du burde kjøpe deg en Pioneer spiller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Hallo Du burde kjøpe deg en Pioneer spiller.. Ja det er Pioneer spillere som virkelig slår an på markedet? God lydmessig, gode brukervennlige, og ja supre spillere? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 er veldig gode spillere ja :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 den spilleren klovnster sier du kan kjøpe av han er veldig god(har den selv :)) http://www.pioneer.no/no/products/25/121/61/DEH-P88RS/index.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg