Bakhjulboogie Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 God aften godtfolk! Har en -92 520i (M50B20) som jeg har bytta motor i nettopp, pga sprukket topp på den gamle. Den blåste kompresjonstrykk i kjølesystemet så spruten sto. Nå funker den fint med "ny" motor, men det kommer en suselyd fra varmeapparatet. Er noen spalter i dashen rett over reguleringa for temp/vifte, og det virker som om den blåser eller suger her. Det forsvinner ved pådrag. Hva kan dette skyldes? Kan noe være sprukket inni her? Har jo tross alt vært en del trykk pga. den gamle toppen, og den gikk varm noen ganger. Takker for gode forslag! En annen ting: hva kan denne bilen være verdt? Den er gått 182kkm, slitt i lakken, ikke veldig pen men teknisk bra. (Ja jeg vet, "hvor langt er et tau", men sånn ca?) Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 kompis kjøpte akkurat 520iA 91 mod,230 000km, med nye 18" dekk på sommerfelger,splitter nye piggfrie vinterdekk, dønn rustfri, strøken innvendig, nettopp godkjent, meget pen lakk for 25k ferdig på veien. Importert i 97' din? 5-15k? ett bilde sier mer enn tusen ord :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.