toxUP Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg vil ha bedre lyd i bilen og lurer litt på hva jeg kan kjøpe av deler. jeg har en deh-30mp pioneer cdspiller som ikke er av det nyeste men lurer på om denne funker til et større anlegg i nødens stund. http://www.pioneer.no/no/products/archive/DEH-30MP/index.html som dere sikkert skjønner så er ikke budsjettet det største. er det 5,25" høyttalere som passer både foran og bak? funker det med aktiv subb i en almera? jeg trenger ikke bass så d blør i ørene. føler det er veldig praktisk med aktiv sub når jeg ikke blir den eneste som kjører bilen. kjempe takknemlig for svar! Siter MvH~ ToxUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronto Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jeg vil ha bedre lyd i bilen og lurer litt på hva jeg kan kjøpe av deler.jeg har en deh-30mp pioneer cdspiller som ikke er av det nyeste men lurer på om denne funker til et større anlegg i nødens stund. http://www.pioneer.no/no/products/archive/DEH-30MP/index.html som dere sikkert skjønner så er ikke budsjettet det største. er det 5,25" høyttalere som passer både foran og bak? funker det med aktiv subb i en almera? jeg trenger ikke bass så d blør i ørene. føler det er veldig praktisk med aktiv sub når jeg ikke blir den eneste som kjører bilen. kjempe takknemlig for svar! Den er helt topp til å drive f.eks frontsett, midbass og 2 stk 12" suber, via forsterkere den. Bra dele filter er det i den også (for prisen å regne) En kan fint splite front signalet og drive en 4 kanaler, og kjøre bak signalet til mono forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxUP Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 men hvordan vil det funke med aktiv sub i bilen? og hva slags høyttalere er d plass til ? Siter MvH~ ToxUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronto Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 men hvordan vil det funke med aktiv sub i bilen? og hva slags høyttalere er d plass til ? Det er mange ulike akyivesuber. noen fungerer ganske greit, andre bare knapt nok mer bass en orginalhøyttalera. Hva slags høyttalere du har plass til? Tenker du på i orginal plasseringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxUP Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ja, hvilke høyttalere kan jeg erstatte med de originale i dørene og bak ved vinduene ved siden av hattehylla. er veldig usikker på aktivsub, noen virker extremt små og teite, sånne som: http://bilstereo.no/prod_detaljer.php?id=1137 denne derimot virker det bedre trøkk i: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=CB250-3A&vg=93&vgpath=Varekategorier/48/21/93 eller denne: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=CB300-8A&vg=93&vgpath=Varekategorier/48/21/93 noen som har erfaring med bsbildeler.no ? Siter MvH~ ToxUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 MÅ du ha aktiv og MÅ du handle fra bsbildeler? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ta en titt på dette settet fra fusion istand.. http://www.autobilstereo.no/product_info.php?cPath=21_93&products_id=266 det derre spl greia "suger" :p Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronto Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ja, hvilke høyttalere kan jeg erstatte med de originale i dørene og bak ved vinduene ved siden av hattehylla. er veldig usikker på aktivsub, noen virker extremt små og teite, sånne som: ? Jeg har aldri blitt imponert av slike rørsub med forsterker intrigert. Men for mange kan det vere helt topp. Dem er enkle å montere, men du må også her strekke strøm kabler og signalkabler. Jeg anbefaller deg heller den nevnte Fusion pakka. Når det gjelder høyttalere til din bil. Må jeg vite mer om bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxUP Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 de her høres bra ut; ICE AUDIO AS bor i nærheten av forhandler så skal ta turen innom å høre. det er en nissan almera 99 s coupe. noe mer du vil vite?:) Siter MvH~ ToxUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronto Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 de her høres bra ut;ICE AUDIO AS bor i nærheten av forhandler så skal ta turen innom å høre. det er en nissan almera 99 s coupe. noe mer du vil vite?:) Vet Nissan bytter om en del når det gjelder høyttalere. Mener du skal ha dørhøyttalere på 5,25" Men er ganske sikker på att du klarer å få til 6,5". Mener att noen av disse hadde 4X6" høyttalere i dørene, montert i en plast adapter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 uten å si det 100% sikkert så mener jeg 6" skal gå inn uten for mye "plunder". Stikk innom Ice du så får du den hjelpen du trenger angående størrelser osv Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Desember 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Tipper at det er plast adapter og at hvis du kapper ditt eget adapter i en liten sponplatebit (som du muligens må ha litt fantasi får å skru fast:P) så blir det konge med 6,5" Er plast adapter på primera og et flatt metall adapter på sunny. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toxUP Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 okai, tusen takk for hjelpen folkens ! Siter MvH~ ToxUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg