Thelle Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Hei, Har en Garmin NÜVI 610 (Norden) som har ett kart som er forholdsvis gammelt. Problemet med Garmin er at man ikke kan oppdatere kartene når de blir gammle. Jeg ser at det er forholdsvis enkelt å skaffe seg programvaren til TomTom diverse steder på nett. Mitt spørsmål er som følger: Noen som har/vet hvordan man legger inn ny program vare på en Garmin NÜVI 610? Jeg vet at jeg må ha windows CE (eller hva det nå heter) inne først, men jeg vet ikke om det er mulig på denne navigasjonsenheten. Slik som den er nå, er den nesten helt ubrukelig. :/ -Thelle- Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 TomTom er basert på linux plattform, så å få tomtom programvare til å fungere på garmin (som du sier bruker windows) er nok ganske umulig. Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Garmin bruker ikke windows. Men man kan feks legge in windows/linux. Så det jeg egentlig lurte på var om noen har gjort det eller om noen vet hvordan det gjøres på den gps'n -Thelle- Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg