ToYTo Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Jeg fikk tak i en Hyundai Elantra 97-modell til 17'000 forrige mandag. Bilen virket strøken, bortsett fra slitte stabstang-foringer bak. Selve bilen gikk rett igjennom EU-kontrollen, men 2 dager etter EU'n begynte oljelampa å blinke i svingene, viste seg at bilen sluker olje - nesten 1 liter pr. mil. Jeg snakka med et Hyndai-verksted, å de mener det er slitte stempelringer/oljeringer, noe som vil koste alt fra 10'000 - 25'000 å fikse, alt etter om det er mer feil eller ikke. - Men, jeg har funnet en bytte-motor til 5000, noen som aner hvor mye det bil koste å få et verksted til å bytte en motor? - Burde ikke det første verkstedet jeg hadde EU-kontrollen på merket at bilen slukte olje? Verdiene på CO2 var 0,33 - jeg aner ikke om dette er veldig bra eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg