lroedal Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Har anskaffet meg en Polo SPort, da min tidligere bil (Primera P11) ble påkjørt bakfra... I Primeraen hadde jeg en gamecube montert, med trådløse kontroller, og startknapp i midtkonsollen. Skjermen var montert over CD-spilleren, i dashbordet. Kunne tenke meg å montere xbox eller gamecube i Poloen også, men sliter her med at det er annerledes design på alt (tysk). Lurer derfor på om noen her har noen tips til hvor og hva jeg kan gjøre? Kunne gjerne tenkt meg tips til hvor jeg kan montere skjermen i den også. Bilder av interiør eller fra Primeraen kan legges ut om ønskelig. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 På monitoren eller boksen man kobler opp i så er det vel en rød, hvit og gul plugg, er det ikke? Så er det vel bare å ha en strøm omformer og vips så kan du spille, trur jeg da, har aldri gjordt det før. Ha Xbox'n under sete ellerno. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Ikke problem å kople det opp slik, har jo som sagt hatt det før. Men sliter med å finne ut hvor jeg kan legge ledningene, da det ikke er like lett som i Primeraen... Mindre klips og flere deksler er et stikkord her :( under setet var det for lite plass :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg