Marvil Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Om jeg har en bil med felger som jeg vil bytte ut, da finner jeg noen fine felger og limer dem inn. De blir da nye Layer som ligger over Background i rekken over hvem som ligger over hvem.. Om jeg deretter senker bilen slik at karosseriet vil gå over dekkene så blir jo dekkene liggende på utsiden fordi de ligger over Background i listen.. Det er heller ikke mulig å legge felgene "under" Background i listen siden den er låst.. Åssen gjør dere det..? Smelter dere felgene og Background sammen..? (Merge/Flatten ?) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 letteste måten å gjøre det på er når du senker bilen at du lager det du klipper ut til et layer og legger over felgene. da blir de under Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 klipp ut karosseriet og legg dette på eget layer. Så har du felgen på et eget layer. Så legger du karosseri layer over felgen. Enklere kan det ikke bli. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 HA-. FØR DEG Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Takker og bukker.. Ganske enkelt, men genialt..:) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg