Gå til innhold

GTI 8v til salgs

Ranger emnet


Cereal

Anbefalte innlegg

har en golf gti 1.8 8v som jeg nå vurderer å selge..

var eu-godkjent i sommer..har montert senkesett på den etter at bildet ble tatt (gule justerbare koni m/ ap 40mm fjører)..

skal lakkere panser og sideskjerm før salg, skal også skifte forringer i bakstillingen før jeg selger den..kan eventuelt følge med anlegg..hadde tenkt meg ca 20 000,- for den..

post-1284-13804852565423_thumb.jpg

Endret av Cereal

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes prisen var litt stiv, dessuten får jeg ikke lov til å kjøpe flere biler nå. Og tipper det blir bra fargeforskjell etter du har lakka panseret og skjermen! Hehe :)

 

PS. Bildet med hvit bakgrunn var fint!

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell en grei pris det der..er ganske mange deler som er skiftet det siste året..tror jeg har lagt ut ca 16000 på bilen siden jeg kjøpte den å det er ca 1 år siden..men er vell bare å komme med bud da

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker jeg gjennom kvitteringene på en av Golfene mine kommer jeg fort opp til 30.000. Pytt pytt, det er dyrt å ha bil, men noe må man jo bruke penga på? Ser man på den fornuftige siden er alle de penga tapt ettersom jeg bare kan glemme å få halvparten igjen for bilen. Men på den andre siden, jeg har ikke planer om å selge den i det heletatt :D

1984 Volkswagen Golf GTI

1987 Audi 90 2.2E

1987 Volkswagen Golf 1.8i GL

1981 Volkswagen Golf C

- - -

 

1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår