Gå til innhold

Futuragul GTI MTM

Ranger emnet


partybeat

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

pågangsmotet står det i allefall ikke på :) ser bra ut dette :) hva har du tenkt å trekke dørene med? eller skal du lakkere? :)

 

om du skal ha vann i det akvariet så kan det blir vanskelig å få bilen godkjent med det i taket, tror kanskje ikke biltilsynet er like begeistret over så mye vekt i taket :) men du kan jo sjekke med de først om hva du evt. må gjøre for å få det godkjent :)

 

Lykke til vidre :)

Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pågangsmotet står det i allefall ikke på :) ser bra ut dette :) hva har du tenkt å trekke dørene med? eller skal du lakkere? :)

 

om du skal ha vann i det akvariet så kan det blir vanskelig å få bilen godkjent med det i taket, tror kanskje ikke biltilsynet er like begeistret over så mye vekt i taket :) men du kan jo sjekke med de først om hva du evt. må gjøre for å få det godkjent :)

 

Lykke til vidre :)

 

Takk Takk! Begynner å bli lit lei av pussinga..!! men er snart ferdig med det!

Hadde tenkt å bruke sprøyte fyller men fant ut i dag at det sprak..:(

Så har betillt alcantara til å trekke opp dørene å dashbor.

 

Får se hvordan det blir med akvarie, vet ikke om jeg blir ferdig med alt! men skal høre med biltilsyne først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg å bli ferdig med pusing av dahsbor å dører!

Har begynnet å se på subb kassa å ting jeg skal ha i reserve brønen. Blir en to delt løsning.

Fikk tre ruller med alcantara i dag. fant ut at det skal bli en bra jobb å dra opp dører å dahsbord i alcantara. Men nå er det JULE FERIE

****GOD JUL TIL ALLE SOM FØLER MED MEG****

 

 

21122007345.jpg

21122007344.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår