riksen Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hei.. har en 142 med b20 med maks høvla,porta topp, og r-kam. prøvd med 2x enkle SU (HIF) gassere på men den ene(nærmest vifta) vil ikke gi noe bensin..bilen går såvidt hvis jeg kjører med choke på, men langt ifra bra!! holder jeg over nesten hele innsuget på gasser¨n kommer den. mister også bremsekrafthjelpa.. noen som har tips om hva slags gasser/e som kan funke bedre, lei SU!!:) eventuelle tips? takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hei.. har en 142 med b20 med maks høvla,porta topp, og r-kam. prøvd med 2x enkle SU (HIF) gassere på men den ene(nærmest vifta) vil ikke gi noe bensin..bilen går såvidt hvis jeg kjører med choke på, men langt ifra bra!! holder jeg over nesten hele innsuget på gasser¨n kommer den. mister også bremsekrafthjelpa.. noen som har tips om hva slags gasser/e som kan funke bedre, lei SU!!:) eventuelle tips? takker for svar:) Kost på deg ett sett 40/45 Webere så skal du se at den gamle bolind`ern våkner... Får du tunet dem, så er de også billigere å kjøre med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 blir ikke det litt overkill me 2x40 eller 45 på den som det ikke er gjort mere med?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOOSIER Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 blir ikke det litt overkill me 2x40 eller 45 på den som det ikke er gjort mere med?? Har kjørt dobble 40 på en orginal B20 bare for å ha den fine lyden... Kjøp Weber håndboka og finn ut hva dyser som vil passe for ditt oppsett Hadde samme oppsett som deg for en del år tilbake og den bremset 122hk på hjula med dobble 40.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg