Gå til innhold

Motpart stakk av etter påkjørsel bakfra!!!

Ranger emnet


pasadena

Anbefalte innlegg

akkurat som faren min tenker jeg. Statlig registre. Sier jeg til faren min fornavnet ditt, fylke du bor i og ca alder. Så finner han ut hva bikkja di heter. ^^

 

Hehe. Nei jeg gjorde samme feilen jeg, så skal ikke si noe. Når det skjer så er man litt sjokka og tenker ikke helt riktig. Men jeg har lært min lekse.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg også hadde driti om det var kø,men selvfølgelig er jo ikke alle sånn.

 

Juristen. Frister, men hvordan klarer du det?

 

Det er ikke så vanskelig å få tilgang til å søke i Folkeregisteret, man må bare søke om det pga tjenestlig behov i jobben...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilmerke+type+ noe av nummeret... ingenting? Deler kan jo brukes i BT for å finne ut navn og adresse på eier. De bruker som oftest å være behjelpelige med dette, eneste de ikke har lov til å gi deg er personnummeret.

 

Det stemmer. Gir du bilnummeret til Statens vegvesen, forteller de deg alt du vil vite, bortsett fra personnummeret. Det eneste jeg kan tilby deg i tillegg, er navn og personnummer på hele familien hans, i tilfelle du har behov for å "kjøre ham" litt ekstra ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsak til at det ikke blei ordnet opp på stede, var at de lagde kø. Hun som kjørte bilen min drømte vel ikke om at han skulle stikke av.

Jeg har pratet med han, og han innrømte å ha kjørt på bilen min.

Han ville ikke skrive noe skademelding fikk jeg som svar. Ringte nummeret i går, da var det en dame som svarte. Hun spilte dum å sa hun ikke viste noe. Hørte det satt en i bakgrunn sa hva ho skulle si!!!

Blir egentli forbanna på sånt.

Jeg har ikke kasko på bilen, så blir jo dyrt uansett.

Ho som kjørte er villig til å betale skaden, men jeg syns det er urettferdig.

 

Ring nummeret igjen og mas, og om du ikke gidder å mase kan du bare legge ut nummeret her ved en glipp så kan vi som orker mase for deg.

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Juristen. Kan jeg sende deg det på PM i morgen? Vil ikke ha ut for mye her. Ikke enda.

 

Har du sendt meg PM, pasadena? Jeg har sletta alle meldingene der, trudde jeg hadde svart på alle, men da har jeg muligens hoppa over en...

 

Send meg det på nytt, så skal jeg se hva jeg kan gjøre :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

au au. Teit den saken her. Ikke akkuratt bombe at saken ble henlagt, men lurer på hvordan det gikk med forsikringen?

 

Har nemlig litt erfaring med nettopp dette. Tok en fult lovlig forbikjøring, men bilen foran svingte til venstre(uten noen form for tegn, viste seg at blinklyset var i stykker). Normalt legges jo alltid skylden på den som kjører forbi(har jeg hørt). Det ble en ganske oppheta/hissig diskutering etterpå. Var så uenige, at jeg nekta blankt å skrive under på hans skademelding(fordi jeg ikke var enig i hva han hadde skrevet). Han hinta om politi og store fettere. Endte opp med at vi skreiv hver vår skademeling. Med hverandres personopp, osv. Jeg tok bilder av bilene(Fikk engangskamera av Gjensidige:P). Men tenkte at jeg måtte ha noe bevis. Så tok opp en samtale med mobilen, hvor jeg spørr om blinklysa virker? "Nei, skulle bli fiksa til uka". Sendte skademelding, fulgte opp saken. Og når jeg fikk oppringing og de sa at jeg mest sannsynligvis tapte. Svarte jeg; Har bevis på at blinklysa ikke virka. Oi Oi Oi. 3 Dager senere la If seg helt flate, dekka alle utgifter:D

 

Min sak var nok litt annerledes, men uansett om motparten skriver ut skademeling eller ikke, spiller det liten rolle. Bare du skriver ut din, fyller ut reg. nr. på motpartens "bil" og sender inn. Så ordner de resten, stort sett.

 

Uansett, ikke lån bort bilen!!! Mange vennskap som har gått i grus pga. nettopp det :)

Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår