Buøyvolvo Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Heij. jeg lurrer på om noen har greie på bur til volvo 142?? lønner det seg på kjøpe ferdig eller lagge selv. har sett litt på nettet, men jeg har lyst på baksete vis det er mulig.:spin Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Pedersens Racing har selvbyggerbur i forskjellige utførelser, både for rally/racing og halvbur for gate. De er ganske så rimelige, fra 1800,- for halbur. Har planer om et sånt selv, med skrukoblinger sånn at det enkelt kan demonteres. Men om du har tilgang til rørbukker er det ikke stort problem å lage det selv. Gjorde det i en 242 bilkræsjbil jeg hadde, men da hadde jeg en kamerat sin bil til å måle på. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donflaem Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Det er samma buret i 240 og 142 og pedersen er vell egentlig det eneste fornuftige stedet å handle det på. Regn med mange timer til tilpassing og sveising. Siter 142 73mod.banebil. B234 16v m/t04 turbo 500hk+, Autronic smc datasprut.msd dis2,1000cc dyser Tig sveiseapparater til uslålige priser. http://www.importtech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg