MGR Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 skal bygge ut og isolere garasjen vår til sommern jeg, tette, og ha på tjukt med glava:P og byggskum i alle sprekker, og kjøpe sånn lyskastere som man får til 200kr stk, og sånne elektriske glødevarmelampe sak, tru dere om det?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Setter kupevarmeren under bilen der jeg skal skru, og skrur den på maks. Fungerer sånn passe, men er bedre enn ingenting. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ta noen pushups :p Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Jeg har terassevarmer rett over der jeg står å skrur i garasjen, fungerer utmerket og det blir ganske varmt. har en ganske stor betong garasje.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Jeg har terassevarmer rett over der jeg står å skrur i garasjen, fungerer utmerket og det blir ganske varmt. har en ganske stor betong garasje.. Ikke dumt :) Litt flere som har tilgang på terassevarmer enn diesel-byggtørker f.eks hehe ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg