StiligeCecilie Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Heisann! Ny på forum, og nybakt Volvoeier! Jeg var i dag og hentet meg en '89 240 m/b230f. FOr usle 13k fikk jeg med cd-spillere, diskanthøyttalere, 16" Alessio F1 sommerfelger og diverse andre småting. Så jeg må si, jeg er ganske fornøyd. Nå gjenstår det bare å 'av-harryfisere' den, fjerne soting, fikse hull i eksos, skaffe emblem, hvite blink osv osv. Ganske spesiell lakk på denne, en slags blå/sølv som ser ut til å være original. Får legge ut litt finere bilder etterhvert, men det får gå med mobilbilder i mellomtiden; Forventer innspill! :titties: Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hei! Må først gratulere! Tøft med Jenter som har Volvo! Fin Bil! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 dette ser bra ut Cecilie :) stå på. godt Olav får deg inn på volvo tanker :) Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Takker =) Den er kjempeartig å kjøre ;) For å ikke snakke om føret... *plystre* Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 denne var jo fin:) hva sier Olav til emblem fri grill da:watchout ? hehe men najs var den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hej puseh... Jeg spottet deg :O Måtte også ta bilde av dette fete bladet som de har i nærheten av Sogndal: Det var desverre utsolgt for "Klogge og trekkspill"-bladet, men får se om de har det neste gang jeg er i de trakter, med traktor. Anyhew.. Fin bil jah, den var veldig bra. Litt jobb er det jo, men det er jo bare "morro-jobb" og den blir nok grom med hvite blink og litt av-harryfisering. Har jo blitt en del bedre allerede, bare i de siste timer :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 denne var jo fin:) hva sier Olav til emblem fri grill da:watchout ? hehe men najs var den!! Han sa faktisk da vi så på den "Jeg skjønner ikke at noen vil fjerne emblemet...", så han som solgte bilen så litt flau ut. :P Men jeg skal ha nytt emblem, jeg skjønner ikke at noen fjerner dem, heller. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Felgene som fulgte med: Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 var stilige de felgene der, den var kjempe fin Cecilie! ;) men har du noen motor planer eller ? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 gratulerer med fin bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Grattis med bil ;) Akkurat i tide før vinteren.. hehe.. Blir bra med litt hvite blink og sånt :) Du får ønske deg bil-julegaver i år da vettu :D :volvsmile Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 var stilige de felgene der, den var kjempe fin Cecilie! ;)men har du noen motor planer eller ? Jah, jeg får begynne å spare til FK/FT motor right away... :blunk: Er fattig student, men ja, hadde tenkt meg turbo etterhvert. Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Se der ja, har noen bilder fra tunnelen jeg, men vet ikke hvor bra de ble. Gratulerer med fin bil. Jeg fikk jo prøvesittet passasjersetet 250km. Lurer på hvem som har lurt deg til å kjøpe Volvo! :volvsmile Du glemte forresten en viktig detalj, "Raggarhits" cd-en som stod i spilleren... Du får gi en lyd når vi må skru! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiligeCecilie Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Jeg holdt på å le meg ihjel da jeg slo på cd-spilleren og høyttalerne begynte å hyle "JAG ÄR EN EKTE RAGGARE"! Sånn er det vel når man kjører svensk... ;) Siter 1 1989 Volvo 240 GL X 1995 Hyundai Accent StiligeCecilie @ DeviantArt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Finfin bil... Morro at jenter kjøper seg volvo, prøver å prakke på dama en amazon eller noe sånt for tia selv... hehe. Fortsatte sangen med "En riktig arton taggare" også el??hehe Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg