Gå til innhold

tips til kjøp av utstyr til lakkering, og selve lakkeringa.

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

har tenkt å lakkere bilen min til våre, og lurer litt på utstyr, tenkte å bruke rundt 8000kr på det.

får jeg ok kompressor til 6000? noen ambefalinger?

og sprøyte, til 2000? noen bra?

tenkte litt på biltema kompressoren til 5700elns, funker den greit? den nest største tror jeg det er, og biltema proff sprøyta, funker den til å hel lakkere en bil? eller funker det dårlig?

tar imot så mange tips som mulig:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han hadde lyst å prøve å lakkere selv? lære av å gjøre? :)

har skjønt det du..

 

er kjekt å ha, og kunne. for viss det dukker opp noe rust eller noe sånt, eller små skader.. så slipper jeg å bruke 8k hver gang, for å få noen til å lakkere den.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant;) tenkte for engangs tilfelle om du skulle lakkere noe:)

spør de gutta som selger lakksprøyter.. da får du mange tips på veien;)

om du skal kjøpe kompressor så ville jeg ringt konkursbo lagt ut på ønskes kjøpt. samt at jeg ville ringt litt rundt;) du får utrolig mye bra kompressorer til en gratis penge rundt omkring;)

 

kjøpte min på 300l med max 10bars trykk for 2k strålte som en sol;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lurt på dissa GTI sprøytene se ;)

 

Ka du tru?

 

Gti sprøyta er en skikkelig fin og lett sprøyte etter min mening bedre enn sata jet.

Er heller ikke så ille pris på dem.Så skal du ha deg ei "billig" årdentlig sprøyte så kjøper du GTI.

Er virkelig vært og kjøpe en litt dyrere og bedre sprøyt enn alle sånne billig sprøyter det har du at for senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår