KloA Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 leter litt etter en liten 4wd, men er ikke noen stor fan av bakdører på sånne småbiler :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Jepp. Men dette er sjelden vare, så du er heldig om du finner en som er brukbar og ikke rep. objekt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 leter litt etter en liten 4wd, men er ikke noen stor fan av bakdører på sånne småbiler :\ Ser at du skriver i Golf 2 delen..Men du leter etter liten 4wd. Daihatsu Charade G112 er 4wd,og kommer i 2 dørs utgave :) 1,3 90hk motor og. Elllers så finnes det vel enkelte små subaruer med 4wd . Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 tjehehehe. golf 2 er smått nok for meg du, har hatt subaru og var ikke så fornøyd der, og daihatsu ? morsomme biler, men liker golfene bedre ;) ... så da får det bli 4dørs, om det blir, de virker rimelig i prisen nå for tiden, iallefall mye billigere enn quattrobiler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Finns jo Golf Rally da, de har jo syncro da å er 2dørs...Men de koster en god del mer enn vanlig 1.8 90hk syncro da...! :) Men du skal være VELDIG heldig dersom du finner 2dørs Golf Syncro som ikke er rep.opbjekt.. :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 rallye blir nok litt over min prisklasse (selv om den er fantastisk grom) takler syncroen en kr-motor f.eks ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ja det vil jeg tro. Er ikke rare dreimomente på en KR. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 sant nok.. noen anelse om hvordan godkjenning av noe sånt vil være ? siden møllerlista som er sticky sier man må skifte girkasse ? :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 mange mener at 3 dørs syncroer er uvanlig.. jeg er under annen oppfattning.. jeg har sett og ser daglig fler av dem.. mange er da "GT" syncroer .. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 har lett litt rundt på finn og autodb, ingen todørs der for tiden, får holde øya åpne fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 ja det vil jeg tro. Er ikke rare dreimomente på en KR. og i tillegg, er drivverket sterkt på disse. Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg