Gå til innhold

Min VW Passat TDI Highline 3BG...

Ranger emnet


R_Style

Anbefalte innlegg

Får vel legge opp litt info og bilder av min nye stasjonsvogn...

 

Hentet/importerte denne fra tyskland i september 2007, og er fortsatt strålende fornøyd og har planene klare!

 

Litt info:

 

2003 mod

130HK (orginalt)

Chippet

6 gir

Skinn og alcantara

Fullt servicehefte

 

Og det meste som er av utstyr på en highline...

 

 

Planene fremover er:

 

Solfilm rundt hele

Vmaxx justerbart senkesett

Caractere takvinge

19"/20" felger

Frontleppe

Bytte skilt (uten eu-tegn)

+ Div andre småmodifikasjoner!

 

 

Ting som er gjort/er underveis:

 

17" vinterfelger

Xenon 6000K tåkelys og fjernlys

Krom emblemfri grill

Kamei øyelokk

Lakkering av div deler

 

 

Noen bilder av bilen...

 

Bilen etter 1 dag på norsk jord

IMG_0217.jpg

 

Bilder etter xenon ble montert...

Passat010.jpg

 

Passat001.jpg

 

Passat012.jpg

 

 

Mer bilder og updates kommer etterhvert...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FET passat!

samme felger som jeg har ser jeg

hvor har du kjøpt grillen din ?:)

 

Mvh

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R_style: hvorfor skal du skilt uten EU tegn? Er det pga utseende syns du eller fordi Norge ikke er med i EU?

Er det mulig å få det fra biltilsynet eller skal du kappe av selv :)

 

men vedr lys, hvor kjøpte du fra og monterte du selv?

jeg har en 99 Passat uten tåkelys. tenkte i samme slengen som skal bytte til xenon i hovedlys og da legge inn tåkelys i xenon også.

 

Hva er best av Xenon 6000K eller 8000K? Er det kulere med litt blålys som 8000K er??

 

takk på forhånd`.

VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt!

Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang chip er j usikker på hvor mye effekt som er i den nå... Kom ferdig chippet fra Tyskland...!

 

 

Hvorfor j skal ha uten eu-tegn? Nei, for som du sier, hvorfor "reklamere" for eu når vi ikke er medlem, og for det andre så ser de nye skiltene med eu-merker helt forjævlige ut...

Får nye typen skilt uten eu-merket på biltilsynet, koster vel ca 5-600 kr, bytta om på forrige bilen pga samme stygge skilt som er på passat`n!

 

6000K er mer enn blått nok, og gir etter min mening best lys også... Syns nesten 8000K blir for "neon" blått... Får kjøpt mange div steder, men sjekk pris og merke først, er mye jalla ute å går, selv kjøpte j mitt Hella sett gjennom en på VW-Audi forumet!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OKi. skjønner.

Hva betalte du for Hella Xenon? Jeg har sett på ebay.de til ca 150euro skjønner du. Merket var helt ukjent for meg : http://cgi.ebay.de/Xenon-Kit-VW-Passat-Variant-35i-3B-3BG-3C-Tuning-NEU_W0QQitemZ290188480827QQihZ019QQcategoryZ40188QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

 

Ang chip er j usikker på hvor mye effekt som er i den nå... Kom ferdig chippet fra Tyskland...!

 

 

Hvorfor j skal ha uten eu-tegn? Nei, for som du sier, hvorfor "reklamere" for eu når vi ikke er medlem, og for det andre så ser de nye skiltene med eu-merker helt forjævlige ut...

Får nye typen skilt uten eu-merket på biltilsynet, koster vel ca 5-600 kr, bytta om på forrige bilen pga samme stygge skilt som er på passat`n!

 

6000K er mer enn blått nok, og gir etter min mening best lys også... Syns nesten 8000K blir for "neon" blått... Får kjøpt mange div steder, men sjekk pris og merke først, er mye jalla ute å går, selv kjøpte j mitt Hella sett gjennom en på VW-Audi forumet!

VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt!

Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjedd stort her i det siste...

 

Bilen er i skrivende stund inne på 60 000km service på møller, så henter den igjen i dag...!

 

Ellers så skal bilen inn på lakkering av tak på garanti i starten av januar, pga en bitteliten rustboble ved ene rails`n, så dette dekker møller! Blir i samme slengen lakkert lyktelister og evt takvinge og frontleppe...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår