R_Style Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Får vel legge opp litt info og bilder av min nye stasjonsvogn... Hentet/importerte denne fra tyskland i september 2007, og er fortsatt strålende fornøyd og har planene klare! Litt info: 2003 mod 130HK (orginalt) Chippet 6 gir Skinn og alcantara Fullt servicehefte Og det meste som er av utstyr på en highline... Planene fremover er: Solfilm rundt hele Vmaxx justerbart senkesett Caractere takvinge 19"/20" felger Frontleppe Bytte skilt (uten eu-tegn) + Div andre småmodifikasjoner! Ting som er gjort/er underveis: 17" vinterfelger Xenon 6000K tåkelys og fjernlys Krom emblemfri grill Kamei øyelokk Lakkering av div deler Noen bilder av bilen... Bilen etter 1 dag på norsk jord Bilder etter xenon ble montert... Mer bilder og updates kommer etterhvert... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 du er gjennomskua! Du elsker VAG! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasonex Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Flott bil du har! hva slags felger er det som står på den nå? de likte jeg :) Siter [TEAM SUMMER SUCKS] [-] 1999 Passat Highline 1.9TDI Syncro @ 140 hk. [-] 2003 Ski-doo Summit 800 H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 du er gjennomskua! Du elsker VAG! Din luring Støen :blah: Hehe Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Flott bil du har! hva slags felger er det som står på den nå? de likte jeg :) Takk takk... Felgene som sitter på nå, er orginale highline felger, mener de heter phoenix... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 FET passat! samme felger som jeg har ser jeg hvor har du kjøpt grillen din ?:) Mvh Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 FET passat!samme felger som jeg har ser jeg hvor har du kjøpt grillen din ?:) Mvh Grillen kjøpte jeg på Norskbildelesenter på lier... Mener jeg ga noe rundt 1200,- for den... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Gratulerer med nyyyydelig kjøretøy!! har tenkt meg en slik selv etter hvert :pray Vet du noe om hvor mye hk det er etter chip? og hvordan er det med forsikringen din, måtte du melde fra til selskapet om at du har chip? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 R_style: hvorfor skal du skilt uten EU tegn? Er det pga utseende syns du eller fordi Norge ikke er med i EU? Er det mulig å få det fra biltilsynet eller skal du kappe av selv :) men vedr lys, hvor kjøpte du fra og monterte du selv? jeg har en 99 Passat uten tåkelys. tenkte i samme slengen som skal bytte til xenon i hovedlys og da legge inn tåkelys i xenon også. Hva er best av Xenon 6000K eller 8000K? Er det kulere med litt blålys som 8000K er?? takk på forhånd`. Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ang chip er j usikker på hvor mye effekt som er i den nå... Kom ferdig chippet fra Tyskland...! Hvorfor j skal ha uten eu-tegn? Nei, for som du sier, hvorfor "reklamere" for eu når vi ikke er medlem, og for det andre så ser de nye skiltene med eu-merker helt forjævlige ut... Får nye typen skilt uten eu-merket på biltilsynet, koster vel ca 5-600 kr, bytta om på forrige bilen pga samme stygge skilt som er på passat`n! 6000K er mer enn blått nok, og gir etter min mening best lys også... Syns nesten 8000K blir for "neon" blått... Får kjøpt mange div steder, men sjekk pris og merke først, er mye jalla ute å går, selv kjøpte j mitt Hella sett gjennom en på VW-Audi forumet! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpassat_tdi Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 OKi. skjønner. Hva betalte du for Hella Xenon? Jeg har sett på ebay.de til ca 150euro skjønner du. Merket var helt ukjent for meg : http://cgi.ebay.de/Xenon-Kit-VW-Passat-Variant-35i-3B-3BG-3C-Tuning-NEU_W0QQitemZ290188480827QQihZ019QQcategoryZ40188QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Ang chip er j usikker på hvor mye effekt som er i den nå... Kom ferdig chippet fra Tyskland...! Hvorfor j skal ha uten eu-tegn? Nei, for som du sier, hvorfor "reklamere" for eu når vi ikke er medlem, og for det andre så ser de nye skiltene med eu-merker helt forjævlige ut... Får nye typen skilt uten eu-merket på biltilsynet, koster vel ca 5-600 kr, bytta om på forrige bilen pga samme stygge skilt som er på passat`n! 6000K er mer enn blått nok, og gir etter min mening best lys også... Syns nesten 8000K blir for "neon" blått... Får kjøpt mange div steder, men sjekk pris og merke først, er mye jalla ute å går, selv kjøpte j mitt Hella sett gjennom en på VW-Audi forumet! Siter VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt! Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yazfat Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Flott bil du har. Ikke så rart jeg liker den :) Min langvogn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Fin bil ja :) Hvor langt har den gått?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ikke skjedd stort her i det siste... Bilen er i skrivende stund inne på 60 000km service på møller, så henter den igjen i dag...! Ellers så skal bilen inn på lakkering av tak på garanti i starten av januar, pga en bitteliten rustboble ved ene rails`n, så dette dekker møller! Blir i samme slengen lakkert lyktelister og evt takvinge og frontleppe... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hei. flott bil! Kunne du tatt deg bryet med å forklare tollinga? :) Stemte det med tollkalkulatoren også? er så mye finere biler til salgs der de kommer fra! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg