Gå til innhold

nfsu

Ranger emnet


suzuki X

Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MAGUN

Du må bruke Daemon tools eller lignende for og installere spillet.

Fikk samme feilmeldingene når jeg brente det på CD.

 

bruker daemon.... kan det være fordi det ikke er på første fakecd-saken, men fjerde?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Krissa

Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får widebody kit?

Alle vet vel at man kan få sånn nos purge røyk opp av sidene foran som på skyline'n i 2f2f... :D

Wide body kit får du ikke før etter løp 112, men hvordan får du NOSrøyk som i 2f2f som du snakka om?

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RamZorg

Kunne noen tenke seg å sende meg eller legge ut ett savegame som er komplett eller mot slutten? Hadde kommet til event 103 av 111 da harddisken min sa takk for seg. Orker ikke å begynne helt på nytt igjen.

 

Alle sliter vist med løp 103.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nfsu er for bra :D

grunnen til at jeg sier dette er at jeg får ikke jobba noe med prosjekt bilen min :-( sitter bare å spiller kvelden lang.. skulle aldri lagt inn nfsu nå :rolleyes:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår