biffen071278 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 tenkte jeg kunne starte en prosjekt tråd her om golfen min jeg å da. det jeg har idag er: Focal polyglass 165v2 foran helix dark blue 4 kanals focal 33v1 bass cadence kondensator 1.2f sony CDX-RA550 cd spiller har oppgradert kablene i motor rommet til 50mm2 og skal snart legge 50mm2 bakover.akkurat bestilt div.installasjons utstyr og FOCAL FP1.800 akkurat hentet:)videre skal bilen dempes når det blir varmere i været.kommer noen bilder Ja vet hva slags høytalere som er montert her og det gikk ca 2 dager fra de ble montert til focal ble bestilt:angelsmili [/img] Har det mye å si for lyden om diskanten er der den orginale er eller burde den bygges ut som vist på bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ser ut til at dette kan spille pent .. må si meg mektig imponert over focal pris/kvalitet og lydbildet generelt lykke til :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet November 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ja har falt for focal. det har vel igrunn kjerringa å. hu som insisterer på at alt skal være focal til slutt:scared Videre er stinger helix phonokabler bestilt og 50mm2 strøm og jord fra batteri til bagasjen.så neste på listen er focal 165 kps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 hadde bursdag i helga å fikk en fin pakke av kjerringa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 WTF? Du må ha bestilt dama på postordre fra Bilstereoland? Gi oss en link 'a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 WTF? Du må ha bestilt dama på postordre fra Bilstereoland? Gi oss en link 'a! Henger meg på her..Hvordan i alle dager får du dama til å kjøpe bilstereoutsyr???:P Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hehe;) viktig og skolere dem godt;)vært på hytttur nå og hu fikk nylon strømpe på strømkablene i motor rommet til stereoen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 se hva nissen (sambo)kom med idag;) og et bilde etter kabel bytte til dynamo. 50 mm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 sånn har vært litt på latsiden nå men må vel henge i skal jeg bli ferdig til våren. Akkurat begynt på diskanthusene. som blir omtrent noe slikt: første lag med sparkel. å ja er dama som har sparkla;)) pusset litt og sparkles igjen: Ut med gamle deksel i dørtrekk og inn med nye: Fikk å en pakke i posten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 dette virker ut som et kult prosjekt. holder også på med mitt vw prosjekt.(passat) har også valgt og bruke focal høyttalere og det angrer jeg ikke ett sekund på:) lykke til videre:) Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 satser på det blir bra til slutt ja:) men er ikke like enkelt nå på vinteren når man bor i blokk uten garasje. står ogt jobber i en bod på ca 3kvm.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Batteriet er hvertfall veldig bra. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 håper det er greit ja. var veldig i tvil når jeg skulle handle men var jo halve prisen av odessy og kinetic så da kjøper jeg to hvis ikke ett holder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg