Gå til innhold

Min Passat G60 syncro

Ranger emnet


Cyberscott

Anbefalte innlegg

det kan jo være luftmassemåleren som streiker. har det samme problemet på min passat 3b. kjørt diagnostikk på den og da var det luftmassemåleren og lambdasonden på grenrøret som hadde tatt kvelden.

 

hmm oki.. kanskje lamdan da. har map sensor og ikke luftmasse måler jeg da... CO pot sonsor oxo kanskje den har samme funksjon som luft masse måler? men sikkert noen av dissa sensorene som begynner å bli dårlige..

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

har nå byttet motor og G-lader.

 

er en portet lader med 70mm hjul. har oxo chip gråe dyser...

 

har byttet råde og bære lagre i motoren.

 

noen som har ekos manifoil???? min har sprukket.

 

hva er galt når bilen har en tendens til å stoppe når jeg bremser ned og trår inn clutsjen i kryss foreks... ??

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
har nå byttet motor og G-lader.

 

er en portet lader med 70mm hjul. har oxo chip gråe dyser...

 

har byttet råde og bære lagre i motoren.

 

noen som har ekos manifoil???? min har sprukket.

 

hva er galt når bilen har en tendens til å stoppe når jeg bremser ned og trår inn clutsjen i kryss foreks... ??

 

det med at den stopper kan være vakum slangen din ikke er tett nok eller at den ikke får ut nok trykk, var det på min g60 så den kveltes å stoppet når jeg gjorde akkurat det du gjorde .

Volkswagen Passat GT g60 syncro - 91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med at den stopper kan være vakum slangen din ikke er tett nok eller at den ikke får ut nok trykk, var det på min g60 så den kveltes å stoppet når jeg gjorde akkurat det du gjorde .

 

hvilken vacum slange mener du?

1990 vw Golf 2 vr6 (Prosjekt)

VW Golf 2003 Tdi 4Motion

VW Golf Rallye G60

VACN medlem

**ØRAP** crew

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår