Dirty Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 Da er jeg medlem av 4er klubben jeg også. henta meg i dag en 2000 Golf GTi som er litt modifisert:) litt spesifikasjoner: - Byttet turbo, trur det var K04 - APT stage 2 kit - APT 3" fremre eksosrør - ECS Tuning 3" katalysator - VR6 luftmassemåler hus - Tylorsport justerbar bensintrykks regulator + bensinpumpe - Delphi dyser 440cc/min - Forge 007 DV - VDO turbotrykksmåler på a-stolpen - Eibach senkefjærer - Monroe reflex gassdempere - OZ vulcano 8x18" sommerdekk Alt er gjort på verksted og antatt hk i motoren nå er ca. 220:) Utstyr ABS Airbag Alu. felger EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 4 Fjernst./Sentrallås Just. ratt Kjørecomputer Klima Klimaautomatic Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servo Skinnratt Soltak Sportsseter Sportsunderstell Startsperre Utetemp. Varmeseter Xenonlys Antispinn Navigasjon Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 gratulerer, ingen av bildene virker:P hehe =) gogo nye linker Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 slik? kommer fler bilder av den innvendig senere:) Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Fin bil. nok en som har gått fra corrado til golf 4 gti... velkommen. går den bra med det oppsettet du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Fin bil. nok en som har gått fra corrado til golf 4 gti... velkommen. går den bra med det oppsettet du har? går som et skudd. i følge det de som utførte det, skal det være godt for 280hk, om det stemmer vet jeg ikke men meget fornøyd med åssen den flytter på seg ja:D måtte opp litt i modell jeg å ja, digg med 4er!!:yodude: Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Skikkelig fornøyd jeg også. min er 100% orginal...enn så lenge... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Nice :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg