Snake89 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hei. Har en B18 motor nå som er borra opp til b20. Men vil ha inn en 240 turbomotor. Enten en b21et eller B23 turbomotoren. Er det vanskeligere å få en B23 turbo til å passe, enn en b21? Noen tips til hva jeg skal gjøre? takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 etter det jeg vet, så er b21 og b23 så å si like... Ville tro det blir det samme! Er ikke kjent med PV, men blir vell det samme som om du skulle gjort det i en 140. Men mulig litt mere! Husker en på Heistad i Porsgrunn med en PV med b23 turbo. men husker ikke hva han het. Er også en i Siljan som har en PV med turbomotor... Kan se om jeg får hørt med han! Lite kontakt med han for tia, men skal se om jeg får spørt! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake89 Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 får håpe du treffer på han da. Ville vært til stor hjelp. Noen andre som har noe peiling på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 rettstilling er vel påkrevd hvis jeg ikke husker helt http://www.hunchbackracing.se/fakta01.html her kan du lese litt men dette er jo SERIØS ombygging. Sjekk ut STS :: Sävar Turbo Site Der finner du sikkert noen pv turboprosjekter/bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg