Roberto Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Håkon A 100k var ikke sååå ille....takst på lakkarbeidet på bilen min var 50k i tyskland? Sinnsvakt kul lakk!! Ser ut som et blått speil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 gromlakk.... så den på en bil på en bilmesse ifjor eller.no husker ikke helt men den blåfargen var bare RÅ...... Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 jeg var hos felgfiksarna i sverige for å lakke a8`n min i ren krom.42000.- svenske skulle de ha for det.og det er en jævli stor bil:D kostet ikke noe ekstra for å få blått eller gull effekt heller. bare så synd at det ikke er lov.csc heter lakken og man får kjøpt startpakker med den lakken til ca 5000.- de holder til ca 20 kvm mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by kas jeg var hos felgfiksarna i sverige for å lakke a8`n min i ren krom.42000.- svenske skulle de ha for det.og det er en jævli stor bil:D kostet ikke noe ekstra for å få blått eller gull effekt heller. bare så synd at det ikke er lov. Hvorfor i all verden er det ikke lov? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Og jeg som trodde 30.000 til lakk på CRX var mye. jeez. :P :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by tekNetium Hvorfor i all verden er det ikke lov? for om vinteren vil du i visse vinkler ikke klare å se bilen siden den gir et speilbilde av det som befinner seg rundt den.f-eks snø. kjører du på en vei med store brøytekanter vil bilen se ut som en kjempe isklump.og om sommeren kan du tenke deg hvor mye refleksjoner denne lakk vil gi når sola skinner på den. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by kas for om vinteren vil du i visse vinkler ikke klare å se bilen siden den gir et speilbilde av det som befinner seg rundt den.f-eks snø. kjører du på en vei med store brøytekanter vil bilen se ut som en kjempe isklump.og om sommeren kan du tenke deg hvor mye refleksjoner denne lakk vil gi når sola skinner på den. mvh heheheh... Tøtft ! :cool: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by kas for om vinteren vil du i visse vinkler ikke klare å se bilen siden den gir et speilbilde av det som befinner seg rundt den.f-eks snø. kjører du på en vei med store brøytekanter vil bilen se ut som en kjempe isklump.og om sommeren kan du tenke deg hvor mye refleksjoner denne lakk vil gi når sola skinner på den. mvh Det burde James Bond tenkt på når han lakkerte Vanquishen sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Sinnsyk lakk! Men det er for fint at det kan brukes...LITT kjipt når folk kommer "borti" da :p Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 hmm steinsprut :rolleyes: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Fyy faaen!! FETT!! thumpsup dette må være den råeste lakken jeg har sett. Hvor kan jeg få sånn?? Kas?? Need the info! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by Asim Fyy faaen!! FETT!! thumpsup dette må være den råeste lakken jeg har sett. Hvor kan jeg få sånn?? Kas?? Need the info! :D jeg skal sjekke ut litt så sender jeg deg mail eller pm mvh kas Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 eneste jeg kan huske nå er at verkstedet het felgfixarna og lakken het c-fx og ccc. hvis du har noen gamle bilsport(ca 2 år gamle) så finner du nok en annonse der om et firma som selger slike sett. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 det er dyp candy lakk... Candy er en transparent lakk som vanligvis legges på en base av sølv eller gull http://www.customcolor.no/custom.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by etg101 det er dyp candy lakk... Candy er en transparent lakk som vanligvis legges på en base av sølv eller gull http://www.customcolor.no/custom.php hehe candy-lakk har nok aldri gitt en sånn effekt. Og candy lakk kan man vel legge på hvilken farge man vil (sålenge det er metallic?). DETTE er candy-lakk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg