142sideways Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Heisann folkens.. Lurer på om det er noen som har fått godkjent en 142 med b230fk motor, helt orginal. etter det jeg har hørt er det 20 nm for mye i b230fk, i forhold til hva chassiet er godkjent for. Noen som veit noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Jeg fikk godkjent min når jeg hadde den i en 145. Det var fordi BT ikke kikka på nm men bare hk og da går det jo fint. Har ikke godkjent den i 142n siden det virker som om BT har blitt litt mer skjerpa på slike ting i det siste. Er noen fler som har det godkjent rundt omkring, men vet ikke om de har fått det til med alle kort på bordet. Er også en med T4 motor som sier han har papirer, og om det ikke er en tuv-godkjenning er vi kansje kommet litt videre. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg