Gå til innhold

Et par kule closeup bilder

Ranger emnet


ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

Originally posted by Qee

 

http://www.esstuning.com :rolleyes: Neste gang kan du bare bruke siden min... se signatur :)

 

Flaut, jeg har http://modifisert.net/ som startside, så klarer jeg og prestere og spørre etter addresa. :confused:

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by BMW-323

jeg syns ikke det er så gale med 20k for 220hk.. koster jo rundt 40k for ess tuning..det syns jeg er drøyt.. bedre å kjøpe en 328 da.. koster det samme.. :)

 

 

Problemet er bare det at viss man kjøper en 328 så kommer man til å bruke akkurat like mye penger på den

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [M-Tech]

hei..

er ganske artig å knekke en org. 328 men en 318 is..;)

rally topp fra sverige kellners kammer fra tyskland chip filter rakerør ++ litt smådill.... 230-24 hk..;)

det sparker det... mye bedre å tune bmw uten turbo..

mvh

 

Synd du bor så langt unna ellers så kunne jeg veldig gjerne prøvd meg mot bilen din.......Har du bremsa den?

 

Og hvilken fartsintervall var det du knakk denne 328??

 

 

Har bare hørt så mye snakk rundt disse strikk motorene som er skremt opp litt men enda ikke blitt helt overbevist. Riktig nok med hastigheter fra 100 kmh. (ikke at min er 100% orginal)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [M-Tech]

hei..

er ganske artig å knekke en org. 328 men en 318 is..;)

rally topp fra sverige kellners kammer fra tyskland chip filter rakerør ++ litt smådill.... 230-24 hk..;)

det sparker det... mye bedre å tune bmw uten turbo..

mvh

 

Har du 230hk i din 318is bare ved litt smådill???? Får ikke 230hk i den med kompressor engang. Kammer gir kanskje 10gamp..Samme gjør fri eksos..Chip gir 5-6hk.. filter 2hk.. får ikke dette til å bli 90hk!

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

 

Har du 230hk i din 318is bare ved litt smådill???? Får ikke 230hk i den med kompressor engang. Kammer gir kanskje 10gamp..Samme gjør fri eksos..Chip gir 5-6hk.. filter 2hk.. får ikke dette til å bli 90hk!

 

Han skrev jo 230-24hk........

Kanskje han mente 23-24hk:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [M-Tech]

hei..

er ganske artig å knekke en org. 328 men en 318 is..;)

rally topp fra sverige kellners kammer fra tyskland chip filter rakerør ++ litt smådill.... 230-24 hk..;)

det sparker det... mye bedre å tune bmw uten turbo..

mvh

 

Det du nevner der tipper jeg ikke blir noe mer en 180hk.

Har du bremsa den?

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår