MGR Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 har bestilt meg nye stoler i bilen. men null peiling om det må være tuv godkjente stoler? henger bt seg opp i det? el kan man bruke fritt? MGR Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Trenger ikke være tuv-godkjent. Men er det bakseter, vil vippefunksjon for eksempel være et ufravikelig krav. Dette går mer på skjønn og "godt utført arbeide". Ville nesten tro de var mer interessert i understellet enn selve setet. Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Er også et krav at man bruker de orginale festene som står i bilen til de nye stolene, dvs ikke noe universalgreier man bolter rett i dørken, men feks understell fra wiechers som settes rett i skinnene i gulvet og bruker opprinnelige festehull... -Er forøvrig også lov å ha montert 3/4 punktsbelter så sant man fortsatt har de orginale beltene på plass. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 er vippe funksjon på de, og bestilte med understell til de, og tenkte å modifisere de så jeg bruker orginale hull i gulvet, vil det funke?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondelond Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 er vippe funksjon på de, og bestilte med understell til de, og tenkte å modifisere de så jeg bruker orginale hull i gulvet, vil det funke?:) Det burde svinge det, så lenge de ikke er modifisert med kontaktlim og hyssing :) Siter Trondelond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Det burde svinge det, så lenge de ikke er modifisert med kontaktlim og hyssing :) haha, nei, vil bli sveisa.. og brukt 5mm flatstål tipper jeg:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg