Kjølen Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Jeg arvet for noen år siden en 77/78 modell (denne bilen kom før faceliften i 78). Jeg har bestemte meg for å restaurere bilen for noen måneder siden, å gikk rett på delesanking. Nå viser det seg at hverken Vestfolds-, Østfolds- eller i det hele tatt Østlandets+Sveriges bilopphøggere har deler til disse bilene lenger. Veng har også lagt disse bilene på hylla. Har noen einser-fantaster der ute peiling på hvor jeg kan få tak i deler til kjerra? Trenger litt framskjermer, dørhåndtak osv. Tips mottas med takk! Siter 92' Audi 80 2.0E 78' Audi 80 GLS Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Noen einserfantaster? Da burde du vel spørre i VW delen? :D Men hør med Polardego, han ahr vel en slik gammel 80 GTE. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjølen Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Noen einserfantaster? Da burde du vel spørre i VW delen? :D Men hør med Polardego, han ahr vel en slik gammel 80 GTE. Tja, har vært lite respons fra VW-kjørerne så, jeg tenkte at dette kunne være stedet, det er jo tross alt en Audi ;) Takk for tipset Siter 92' Audi 80 2.0E 78' Audi 80 GLS Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hva er det du trenger?? har endel deler til disse liggende. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjølen Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 hva er det du trenger?? har endel deler til disse liggende. Hva har du...? :p Lista mi er rimelig lang når jeg får gått over hele bilen tenker jeg. I første omgang: Forskjerm(-er) iallefall venstre side. Utvendig dørhåndtak bak, venstre side. Baklykt venstre side (minnes det var en sprekk i den) Høytaler-"cover" til framdørene. Har ikke den fullstendige lista mi her, den glemte jeg selvfølgelig igjen der bilen står lagret. Det er antakeligvis mer. Jeg skal i militæret i Januar, å har derfor ikke sjans til å begynne på bilen før til neste år. Dermed har jeg ikke gått over motor og driverk enda. Jeg vet bare at reg.reima har hoppet over og at håndbrekkvaieren er kaputt. Jeg har mulighet til å lagre noen deler mens jeg er vekk, så jeg tenkte jeg kunne høre litt rundt om folk hadde noe :) Siter 92' Audi 80 2.0E 78' Audi 80 GLS Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jeg har framskjerm, er bare usikker på hvilken side det var til. Har også baklampe og dørhåndtak. (om det er samme som på GT'n min) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjølen Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Jeg har framskjerm, er bare usikker på hvilken side det var til.Har også baklampe og dørhåndtak. (om det er samme som på GT'n min) :( Nesten bilde av håndtak Baklykter: Har desverre ikke mål på delene enda, siden bilen står på Lillehammer og jeg bor i Vestfold :( Siter 92' Audi 80 2.0E 78' Audi 80 GLS Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 tror jeg har forskjerm liggende. har ikke de dørhåndtaka. jeg har de gamle i crom. er litt usikker på hva som ligger her. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harbart Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Utrolig masse deler å finne til disse bilene ved et søk på Ebay.de. Skriv i søkefeltet: Audi 80 B1 ex:eBay: audi 80 b1, audi 80 typ 82, Auto-Ersatz- -Reparaturteile, Spezielle Fahrzeug-Teile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg