ojsteiN^ Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Hei! Er litt urolig for den rusten som bygger seg opp her: Hva bør gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Så ikke ut som det var hull igjennom.. Hvis det ikke er det, er det bare å slipe ned, å lakke over vel? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Ser for meg ut som det er mere rust der enn det ser ut som.. Er det helt løst eller hull? Dra fram skrutrekkern og pirk litt så finner du det fort ut Hvis det er bare overflaterust er det lurt å pusse den ned,bhandle det og lakke det opp igjen. Så hinder du det iallefall litt. Selv om jeg er litt skeptisk med tanke på platene man ikke ser Hvordan bil er det snakk om? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Denne rusten har jeg vært ute for før. Kan fort hende at det er ille på den andre siden,altså på undersiden av demperfestet. Undersøk på undersiden,pirk med skrujern o.l, er det ikke hull så sandblås å påfør noe alla rust-bullet,2k grunning og 2k lakk til slutt. Hvis det er rust,så må du jo få det sveiset da. Noe som bør gjøres av noen som har gjort det før. Kjedelig om du er ute å kjører så svikter sveiset å dempertårnet svikter..kan føre til farlige situasjoner,noe som er kjedelig! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 TAkker for svar! Bilen er en VW Golf 2 84'. Pirka litt med skrujern nå, og den rusten som vises nederst på bildet , der går skrujernet igjennom:O Bare slipe vekk rusten m/vinkelsliper for så å sveise igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 18, 2007 Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 Må kappe ut et stykke å sveise i nytt.. Har du sjekket baksiden da? Litt vanskelig det der,biten må liksom sveiset i det som vises på bildet + baksiden.. Så du må sikkert pirke noe tectyl og sånt. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet November 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2007 sjekka baksiden no nettopp , og det var likedan der. Har en donorbil da som jeg kan skjære av fra for å bruke det på denne. Ellers så var det overflaterust hele festet såg jeg(langs den linja av rust). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg