Gå til innhold

Onkel reisende mack: Volvo S40 Evolved

Ranger emnet


onkel reisende mack

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke helt feil ut den prisen der nei. blir blir og se på rudskogen til sommeren veit du. Bestemte oss for farve i kveld faktisk. Blir en mørk rød bergunder aktiv farge på toppen og en tja lys beige/gull sak i bånn. Satser på at det blir fint. Bilen skal være klar til påsken er over. så blir noen timer i garasjen i påsken istdet for fjellet gitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det på tide med en liten oppdatering igjen, ikke helt den jeg håpet på men. Var og hentet bilen hos lakereren på fredag og da var ikke gjort noe med bilen. Kjempe fornøyd da i grunn. Men har fått gjort litt i påsken alikevell:

 

*Fått lakert interiør deler og diverse motordeksles. Fargen blei det som blir bunn fargen på bilen. Lakkert hjemme på kjøkken gulvet:)

 

*Begynt jobbinga med og montere inn den nye ic`n. noe trang og komme til så endte opp med og bruke et av orginalrørene og så blir det Elmia i mårra for handle resten av rør delen der og kanskje noe annet små snaks:)

 

DSC00531.jpg

 

DSC00509.jpg

 

DSC00506.jpg

 

DSC00508.jpg

 

DSC00529.jpg

 

DSC00503.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått prosjekt! Er greit å få strekt opp en gamal svenske! hehe.. blir bare bilen det her vil jeg tru.

 

Se å få oppdatert med bilder osv, så følger vi med:win

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takvingen bare limes rett på ruta ja. passformen er ganske bra igrunn. viss jeg ikke husker helt feil, lenge siden jeg prøvde den på bilen. blei ihvertfall veldig stilig med den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er det endelig på tide med en aldri så liten oppdatering.

Har hatt litt problemer med og få bilen ferdig lakert, blei mye lovord fra lakkerer men lite handling. Men tirsdag forige uke kl 20.00 stod endelig mye av bilen ihvertfall på gårdslassen. Jobbet på spreng sist uke for og prøve og bli ferdig. ser nesten ut som jeg rekker gatebil treffet til helga for i kveld starta endelig bilen etter mye krangling. Mangler vingene på bildet, men de blir montert på fredag, men tror jeg lar bildene tale for seg:)

 

DSC00665.jpg

 

DSC00666.jpg

 

DSC00668.jpg

 

DSC00669.jpg

 

DSC00671.jpg

 

DSC00674.jpg

 

DSC00676.jpg

 

DSC00679.jpg

 

DSC00702.jpg

 

DSC00693.jpg

 

DSC00694.jpg

 

DSC00696.jpg

 

DSC00697.jpg

 

DSC00699.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe tøff den! :) Stilig med lakken.. kanskje en litt "Grov" overgang fra bakluka til bakfanger? Med tanke på lakken?

 

Men nå er det vel litt vanskelig og gjøre det på noen annen måte og.. hehe

 

Uansett, kjempe tøff! Stå på! :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode tilbake meldinger.

Noen svar til dere:

 

Angåenda delinga av lakken på bakluka. Jeg har tenkt ganske mye på hvordan vi skulle gjøre delinga der. Mulig det blir forandring, men venter litt for og se hvordan det blir når jeg får på vingene. Tror kanskje det kan bryte opp litt:)

 

Med tanke på større hjul er ikke det umulig, men ikke i år, koster nok kroner alerede. Sitter 215/35 18 på den nå. Har lekt litt med tanken om og lakkere litt på felgene, men ikke noe er bestemt enda. Kanskje lakker litt rødt på sidene av eikene eller no:)

 

Det blei custum eksos fra Bilens eksosanlegg, kittet fra SAM haddet ikke passet til fangeren siden utløpa er dratt noe ut på sidene:) Fikk bilen igjen fra Bilens eksosanlegg i dag. Har ikke sett den selv enda, men fikk et bilde av en kompis som har levert og henta bilen for meg i dag:)

 

DSC01434.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår