svenkrkr Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hei. Hva må jeg gjøre med min a4 Avant 1.8t for og få den til og bli som 99 faceliften ? vet frontlykter, grøftelys, noen tips til hvilkene lykter ? og hva mer man burde gjøre ? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Skjermene forran er ulike, baklykter er forskjellige. Sikkert noe mer jeg ikke vet om. :) EDIT: Hvis du skal ha den til facelift, setter du seff på facelift-lykter da :P Selges på norskbildelsenter, gå under Audi->A4->2000->hovedlykt der skal du ha en høyre og en venstre. Kontakter (for å få lys i lykta) får du kjøpt på delelageret hos Møller eller på quattroco om jeg ikke tar feil. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Er noen forskjeller på interiøret, frontfangeren, dørhåndtakene og bakluka er vel litt forskjellig å (iallefall på sedanen) :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkrkr Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Har tenkt og beholde ett orginalt utseende eventuelt lakke speil og plast nede i orginal farge.. så tenkte ikke og kjøre på så altfor mye styling.. men hvis man skal skifte side skjermene må man vel ha ett komplett sett rundt hele bilen ? har svart skinn innvendig med mange detaljer fra 2000 bilene.. pluss led i dørhåndtak og hvite lister istedenfor tre drittet. skal bygge annlegg og men det er vel litt off topic hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Trenger bare nye skjermene foran. Eneste forskjellen på de og de gamle typene er at blinklyset er avlangt og Audi logoen er fjernet. Men du kommer langt med bare å lakkere speil og nederste delen av bilen :) Blir mye bedre helhetsinntrykk. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkrkr Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hvor finner jeg de skjermene da ? og hvor mye koster de ca ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Hos Audi tenker jeg, kanskje NBS har. Aner ikke pris... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkrkr Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Visst Kostet bare 690 stk noen som vet om passform ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Skjermene passer rett på. UTENOM rundt hovedlykta, der må du nok få på ett par faceliftlykter ellers blir det en ganske stor glipe rundt de gamle lyktene. :=) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkrkr Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 men med facelift lyktene er det perfect ? jeg elsker folk som faktisk tenker når de lager biler.. men vil det se rart ut i forhold til resten av bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Facelift skjermer + lykter = perfekt passform :) Sleng på noen facelift baklys også så blir det bra. Ser ikke rart ut i forhold til resten av bilen. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svenkrkr Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 takker.. hvor mye er din senket ? 50 / 30 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Tja..vanskelig å si :P Har justerbart jeg. Men sånn i forhold til orginal A4 med 18" felger er den senket 100/100, sånn ca. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg