Gå til innhold

Tryvann, noen herfra som er der om dagen?

Ranger emnet


Kim-s

Anbefalte innlegg

Skurk: går fint an og understyre på is med sommerdekk med bakhjulstrekk...

 

bor ikke du og villstyring sammen ell? :P virker nesten ikke sånn, siden dere prater sammen via bilforumet =P

 

 

Var oppe der i går også, fikk vært der en liten stund før politiet kom og ødela morroa.

kom i greit fort sidelengs også sier han ene som sitter på "ey han som kommer inn nå ha 1000 metere i fronten, kanskje politi" og rett var det, de fulgte etter meg og stoppet meg... sjekka vognkort og førerkort, alt var i orden og jeg fikk kjøre videre (skal si jeg ble lettet da)

 

Hu sa at det var et par som ble tatt for børning og "litt svingom på isen" som hu kalte det så fint =P

 

Men utenom at politiet kom, så var det morro =)

 

Noen som kommer oppover i kveld eller? lurer på å ta meg en tur til i dag, hehe

 

Mvh Kim-S

 

Bor sammen ja, men jobb vet du. :)

 

Var på Tryvann en tur i natt, så at folk hadde hatt det gøy der og det forstår jeg jævla godt! var jo knall-føre der oppe! :D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke tenkt på det engang. Bor i kollen for tida.

Men har sett at det er en del politi som kjører forbi her for tida så det er vel ikke helt trygt nei....

 

Var vel 9 som mista lappen der på en kveld i fjor....

 

Kan hende jeg stikker oppom en kveld. Men veit ikke om det blir så mye griskjøring.

Jævlig kjedelig å miste lappen for å ha sladdet på en helt åpen parkeringsplass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh=) står om gutta som :win "Kjører bilcross på tryvann":win i aftenposten idag.....og når :coplight kom så var dem :wonder: Booooooorteeheheh=):wonder: :deng :hvaskjera

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh=) står om gutta som :win "Kjører bilcross på tryvann":win i aftenposten idag.....og når :coplight kom så var dem :wonder: Booooooorteeheheh=):wonder: :deng :hvaskjera

 

 

så det, jævla lættis =P

 

var der i går også men politiet kom faen meg igjen...

skjønner ikke hvorfor dem gidder og bry seg om at ungdommer herjer litt på en åpen parkeringsplass...

 

noen som skal dit i helgen?

tenkte og dra med meg noen kompiser på lørdagskvelden...

 

hadde vært kult og fått samla en del folk...:afro

 

Mvh Kim-S

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i 1-2 tiden i natt.

Lå sidelengs et par tre runder, og med samma jeg kjørte ned fra plassen kjørte snuten opp.

MIDT PÅ NATTA?

Passerte snuten og satte (og tror jeg) fartsrekord nedover Holmenkollåsen på sommerdekk =)

De hadde sikkert tatt fra meg lappen hvis de hadde sett meg sladde.

Jævla brunostlover i Norge ass.onfiredevi

 

De kan vente 23 dager, så kan de prøve å ta meg igjen da. 2,2+quattro=borte

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i 1-2 tiden i natt.

Lå sidelengs et par tre runder, og med samma jeg kjørte ned fra plassen kjørte snuten opp.

MIDT PÅ NATTA?

Passerte snuten og satte (og tror jeg) fartsrekord nedover Holmenkollåsen på sommerdekk =)

De hadde sikkert tatt fra meg lappen hvis de hadde sett meg sladde.

Jævla brunostlover i Norge ass.onfiredevi

 

Det var ARTIG! :D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der en tur igår, tok ikke lang tid før det først kom en audi stasjonsvogn som sto rolig og så på? så plutselig kom politiet og mannen i audi'n satte seg inn i politibilen,sivil? uansett, det ble til at alle dro.. men fint føre, blir nok flere kvelder der :)

 

 

du som kjørte 80`n? du satsa friskt isåfall =P

 

skurk, politi så meg i sladd og jeg har lappen enda jeg...

 

 

stine og imre, bli med opp dit på lørdag da... =)

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som kjørte 80`n? du satsa friskt isåfall =P

 

skurk, politi så meg i sladd og jeg har lappen enda jeg...

 

 

stine og imre, bli med opp dit på lørdag da... =)

 

Hvis jeg ikke er å henter turboquattro så.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skjer med at dere ikke mister lappen på tryvann a? :p mista lappen 3 mnd for en liten sladd ut fra et kryss uten noen andre biler midt på natta..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte coupe'n ja, fint føre var det :) skulle hatt litt mere power!

 

hehe, sånn er det alltid da... får aldri nok krutt =P

men ser du bor på skjetten, du hadde ikke en sølvfarget celica bak deg en natt på skjetten? for 3-4 uker siden kanskje..?

dreiv og lekte meg med en 80 coupe der en dag...

 

2fast2førti: kanskje politiet ikke tar det så ille at vi er på parkeringsplass i forhold til i trafikken? =)

 

noen som har vært der de siste dagene eller? har føre blitt noe bedre eller?

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaffa meg sjafør og dro opp til tryvann i går kveld.. var bare rundt 5 biler av beskjente der først, men så kom dt fler og fler biler, så endte opp med rundt 20 biler på plassen der til slutt.. fikk holdt på ganske lenge før snuten dukka opp pga redde turgåere som hadde ringt og klaga.. ingen som mista lappen siden de ikke så noen ting, men alle måtte samle seg rundt snuten og få høre §3 av veitrafikkloven :p

 

16112007520.jpg

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår