BMW89 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hei driver og ser på ny bil sett på en 325ix til 25 som jeg har pruta til 20. men styre strømmen til starteren er ikke tilkoblet. og stikk akselene foran er ikke satt i og det er to små rust flekker unde skjørte. ellers er bilen veldig fin, den er ikke eu godkjent burde jeg kjøpe den er den vert pengene ? er ny her, bilder ligger her http://www.bilforumet.no/galleriet/showphoto.php/photo/4993 [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
East Cars Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Jeg personlig hadde aldri kjøp den.. Men den kan ha større verdi for deg en for meg. Å kjøpe en bil som ikke er eu-godkjent, kan bli dyrt.. Man vet aldri hva som må gjøres.. Jeg ville heller lagt til noen kroner ekstra og kjøpt en bil med skilt som går.. Det er min mening. Lykke til med bil kjøp(ps. det er alltids moro og kjøpe "ny" bil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Det spørs jo på hvor mye du kan skru og mekke selv.. Om du er avhengig av verksted for å bytte sikringer, så burde du styre langt unna en gammel e30 :) Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Er det noen spesiell grunn til at stikkakslene foran er tatt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Denne hadde ikke jeg satset på nei.. Blir som å kjøpe seg arbeid dette. Finn heller en som går, og har skilter osv. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Jeg hadde kjøpt den jeg:) .....Men ikke for mer enn 10 lapper. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 ix er veldig dyr å forsikre, pga ungdommer som tror det er superbil pga AWD, og kræsjer :p dessuten er AWD systeme ganske så skrøplig og blir lett ødelagt. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hemicuda: sliter de med samme problemer som forder som bruker samme fergusonpatent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Hemicuda: sliter de med samme problemer som forder som bruker samme fergusonpatent? har ikke hørt noe om ford sitt system, men vet at BMW sitt knekker, vet ikke hav delens navn er, men er noen stag ved forhjula tror jeg, som vrir seg eller knekker. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 skall selge en 1991 e36 325 tåli grei stand noe småtteri men den har hverfall skilter å tar seg greit ut er 3 sett me alu felger til den 2 sommer å 1 vinter for 55 000 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1701819 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 blei bilen da men lit biligere. stikakselene var ikke satt i pga et hjul lager var dårlig og må bytes. har eget verkstd med bok og noen kamerater som jobber som mekanikere som skal vere med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg