loyfah Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Spilleren min i bilen har sluttet å fungere( bare helt mørk ingenting skjer) sikringen bak på spilleren er hel, er det en sikring som går på hovedstrømmen til spilleren? hva heter den? og finner jeg no info om det i Haynes Golf & Vento/jetta boka? :) Takk for alle svar, og bare sleng litt dritt om skrivefeilene mine, bare kos det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 ja, det er en egen sikring til spiller kursen. Sikringspanelet er vel under det dekselet unedr rattet. Det skal stå der hvor de forskjellige kursene går. hvis ikke står det i instruksjonsboka. Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 takktakk.. får leite litt når det blir lyst ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Sjekk med multimeter om det går strøm i ISO-kabelen bak spilleren. Sikringspanelet er under rattet (der bandittene roter når de skal tjuvkoble på gode gamle filmer). Står merket bakpå dekselet hva som er hva. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 takktakk men må jeg finne meg en ny sikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 takktakk men må jeg finne meg en ny sikring? Vil tro det er lurt.. Med mindre du reparerer den gamle :bump Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hehe...ser det for meg. Åpne den og lodde sammen punktene, oh yeah! Du kjøper bare standard stiftsikring med rett ampereverdi. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 takk takk karer, hyggelig at dere svarer saklig osv =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Er vel en 10r sikring. Sitter på sikringsplass 18 hvis jeg ikke husker veldig feil :p Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 hehe F22 sittern, 10A sikring. MEN det kan hende det er forskjellig i fra hvilken årsmodell du har, fordi i haynes boka sto det at "sigarettenner" var på F22, men den funka jo så regner med den er på interiørbelysningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg