Fzr250 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 ABS lyset blinker, noen som har en ide hvorfor det lyser, og hvordan jeg kan få det vekk? Takk på forhånd Siter Ford Sierra Xr4i Cosworth 85mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 du sier både at det blinker og lyser, men om den lyser så: kaputt abs-sensor -> mål med et ohm-meter for å finne ut hvilken som har tatt kvelden -> kjøp ny -> bytt = voilà! :) om den blinker av og til så: dårlig kontakt i abs-sensor -> gi koblingene litt kjærleik med 5-56 -> voilà! blinker det fortsatt har du muligens ledningsbrudd, gå til løsning 1. i værste fall er det abs-hjernen som har tatt kvelden, men det er meget lite sannsynlig... Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tootoo Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Samme problem her,men i tillegg har jeg lys på antispinn,er det sensoren bak som må sjekkes da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
East Cars Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 tootoo: Jeg er nesten 100% sikker på at det er 1 av 3 ting det kan være.. 1. Abs føler død. 2. Brudd på en ledning til abs føler. 3. Abs hjernen. Nummer 3 er det som regel ikke. Nummer 2 forekommer en del ja...(på mange forskjellige bil merker) Nummer 1 ca 35% sjanse for. Er ganske likt det Strnd har skrevet.. Men med min forklaring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg