RomskogCruising Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Når jeg startet bilen etter vi mekka anlegg i går, så skjedde det noe rart! Startet opp, og den virket helt normal. Men så når jeg skulle trå inn clutchen og sette den i gir, det gikk også greit, men når jeg skulle trå inn clutchen for andre gang, da gikk tomgangen helt ned til 400 omdreininger. Dette skjedde 4-5 ganger(at den datt ned til 400 omdreininger) og etter at den hadde gått litt opp å ned på tomgangen, ble den helt fin igjen! Men når jeg skulle trå ned clutchen igjen, skjedde akkurat det samme.. Turtallet gikk opp og ned 4-5 ganger, og da stabliserte det seg igjen! Hva kan være feil? Trenger seriøst hjelp nå! :S Er det farlig å kjøre sånn som det er nå? Skal jeg sette bilen på verksted? Hmmm! Håper dere kan hjelpe meg nå ass :D Mvh Chris Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 fastolsen, du har vel noen gode svar til meg nå =) Har ikke lyst til å sette bilen på verksted heller =/ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 gasspjeldet kanskje... kjør vagcom du så finner du det nok ut skal du se! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Okay! Men har alle verksteder vagcom? Eller er det bare merkeverksted? (Møller) Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Til RomskogCruising:Bytt ut lmm,så er den grei igjen.Var samma problem med min,da hadde lmm gått til helvete.Nå skriver ikke du type bil du har,men er nok imm,falskluft eller gassspjeld.Sjekk ut det,før du gjør noe annet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Okay! Har pratet med Onkelen min i dag, han sa at det måtte være gasspjeldet, og da sa han at vi skulle grunnstille motoren.. Hva vil det si? o_O Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 du grunnstiller gasspjeldet! det er elektronisk! gjøres gjennom vagcom! gasspjeld har en tendens til å ryke faktisk så regn med at du KANSKJE må kjøpe et nytt... 3000-4000 kr! Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Damn! Kan det ryke fortere hvis jeg kjører sånn som det er nå? Eller har ikke det noe å si? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Kjør på til hele greia raser så bytter du ut med 1.8T motor. Er planen min iallefall :P hehehehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Skrættis xDD Skal du ikke ha den vasse 1,6 liter'n noe mer Alex? =/ Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Skrættis xDD Skal du ikke ha den vasse 1,6 liter'n noe mer Alex? =/ Joda..den får slite til den ikke orker mer. Kan hende jeg hjelper den litt på vei etterhvert hvis jeg beholder bilen lenge nok (A) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Hehehe =) Skjønner! Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Høres ut som LMM! Forsøk å koble den av, se om bilen blir bedre. Har opplevd det samme på min Volvo. Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RomskogCruising Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Oki! Men hvordan koble den av? :S Litt nOOb ;P Leding som sitter koblet i der? Bare å dra ut den? Siter Audi a4 96 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Sitter en plugg i den også er den festa med 4 skruer i luftfilter boksen og en slangeklemme på innsugsslangen. Edit: For å se om den er ødelagt kobler du bare av kontakten :) Leste litt feil på det SofaPute skrev. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg