Tombra Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jeg kan altså koble tåkelysene over egen bryter, helt uavhengig av andre lys? Det er vel slik det skal være? På forhånd takk. EDIT: Omformulerte litt:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jeg skjønte ikke hva du mente :) Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Ref. min post over. Har jeg forstått det rett? Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 hmmm...det jeg har fått vite er; LOV Å BRUKE tåkelys i kombinasjon med parklys både dagtid og etter mørkets frembrudd uansett vær IKKE LOV Å BRUKE tåkelys i kombinasjon med nærlys(kjørelys) på dagtid eller etter mørketsfrembrud.. Dog tillat ved sterk regnvær, tåke og sterkt snøfall... iallefall det politiet sa til meg på stoVner... det kule er at de ikke merker tåkelysene på MB av eldre modell..HAr jo tåkelys i midten og kjørelys på kantene..Devil Devil Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Norge og regler... *riste på hodet* "Onkel: Du kjører med feil LYS. 500 kr i bot..." Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by NiX Det er faktisk låv og bruke tåkelys og fjernlys samtidig om natten, men da skal disse være koblet slik at du kan dimme disse ned på samme måte som fjernlys. Dette var det svaret jeg fikk av pol10 når jeg spure dem. og jeg fikk svaret 2 dager senere fordi da hadde de sjekket låven. Er også låv og bruke parklys og tåkelys om dagen når det ikke er mørkt. Fant de noe i låven da? :D Høy? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg